Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, proč jste od 13.12.zrušili spoj na trase Havlíčkův Brod - Hradec Králové? Každý pátek jsem s ním jezdila domů, do Sobíňova, pokaždé kufr který je těžký a byla jsem ráda že mi jede přímý bus. Kamarádka to samé, taky ze Sobíňova. Teď kvůli tomu budeme muset několikrát prestupovat na vlak a sice na idosu mi to ukáže možnost že přijedu vlakem do Pardubic a pak přestoupím na ten bus, ale nestihnu to díky výluce v Rosicich. Jezdila tím také jedna paní ze Sobíňova také do Hradce, nevím jak se teď dostane. Další moje kamarádka jezdila pravidelně do Ždírce, také bude muset několikrát prestupovat. Pak ještě jezdila jedna paní z Hradce do Nasavrk, to byla starší paní a vy jí ten bus také zrušíte. Znám spoustu lidí kterým to nebude vyhovovat, nešlo by alespoň ten autobus nechat v pátky, aby jezdil do Hradce? Myslím že dosti lidem by to ulehčilo cestu. A navíc každý pátek byl ten autobus plný takže si nemyslím že by to nějak prodělávalo. Děkuji za případné vyřešení.
Trasa Havlíčkův Brod- Hradec Králové
Nechat spoj alespoň v pátky jet až do Hradce.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržovaní či změnám jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.