Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
dne 29.11 byla zasilka podana v Tabore dorucovaci adresa byla do zboxu Zbůch.Ostatni zasilky mi byli doruceny do zboxu krome teto a pokazde mi operator sdelil ze je na ceste.Musela jsem zmenit adresu vydejniho mista udajne se do zboxu nedalo jiz dorucit.po zmene cekam opet tyden a stale balicek nemam dnes je ctvrtek 9.12 a operatorka mi sdelila ze je na ceste v pondeli mi operator sdelil ze to urguje a balik bude co nejdrive dorucen.Nepripada mi ze balik dorazil co nejdrive ani po tydnu tam neni a v sobotu a v nedeli ho tezko vyzvednu!!!!Dekuji Kebrdlova Pokud povazujete tyden za kratkou dobu nikdy uz pres zasilkovnu nic posilat nebudu
Netusim jak se da napravit do zakaznickeho centra jsem volala jiz 4x se stejnym vysledkem ....balik nemam je na ceste
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.