Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň, mali by ste preškolit vašu zamestnankynu, ktorá je drzá a nadáva ľuďom ktorý ju pekne o niečo prosia. Myslím, že slušne povedať a vysvetliť je lepšie ako klamať, že tam zásielku nemá. Dnes mi bola doručovaná zásielka nakoľko mám malé 2 mesačne dieťa nestihla som zdvihnúť kuriérovi telefón, keď som mu volala splátky ospravedlnil sa a povedal, že ho práve odovzdal na poštu v Temenici v Šumperku tak som obliekla dcérku a šla na poštu nakoľko je to zásielka zo Slovenska a nevydrží v teple. Prišla som na poštu vyzdvihla som si balík zo včera a pekne som poprosila Pani V.J. či by mi zásielku vydala, že ju doniesol práve kuriér a tá začala, že ju tam údajne nemá to bolo prvé tak som jej povedala, že určite ho tam má lebo jej ho kuriér priniesol tak mi vynadala do nenormalnych ľudí atď. Nič v zlom chápem, že toho majú veľa ale stačilo slušne povedať prosím vás príďte po 13:00 ja to ešte nemám nahadzane v počítači a bolo by všetko ok, ale vy prosím si jej správanie k mojej osobe!!!! Dúfam, že dostane postih taký ako má. Ďakujem Germányiová
Balík zo Slovenska
Budem čakať na vašu odpoveď ako to budete z danou Pani riešiť Ďakujem
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.