Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hezký den,
chtěla bych poprosit o zaslání kódu pro vyzvednutí zásilky DR6446201123M, který mi ještě nebyl zaslán, a já si tak nemůžu zásilku čekající na Vaší pobočce vyzvednout.
S pozdravem,
Kateřina Šochová
DR6446201123M
zaslání kódu
|
Tweet |
Úvodem bychom chtěli spotřebitele informovat, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporu mezi spotřebiteli a podnikateli, přičemž jsme jen zprostředkovatelé této komunikace. Nemáme tak možnost zasílat kódy pro vyzvednutí zásilek.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.