Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#54278Nedodání kódu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2021, před 3 lety

Kateřina Šochova

Znění stížnosti

Hezký den,

chtěla bych poprosit o zaslání kódu pro vyzvednutí zásilky DR6446201123M, který mi ještě nebyl zaslán, a já si tak nemůžu zásilku čekající na Vaší pobočce vyzvednout.

S pozdravem,

Kateřina Šochová


Produkt

DR6446201123M


Požadované řešení

zaslání kódu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 16:24, před 3 lety

Úvodem bychom chtěli spotřebitele informovat, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporu mezi spotřebiteli a podnikateli, přičemž jsme jen zprostředkovatelé této komunikace. Nemáme tak možnost zasílat kódy pro vyzvednutí zásilek.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.