Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Před 6 týdny jsem založil učet pro svou dceru
Po týdnu přišla karta a pin měl přijít do inter. Bank.
Při přihlašování dcery do inter. Bank. Stále píšete že momentálně není možné se přihlásit
Zkoušel jsem to mnohokrát a zkoušeli jsme to i osobně na pobočce a stále oznamujete učet je momentálně nedostupný. Třikrát jsem volal do Raiffeisenbank kde mi ochotně přislíbili zaslání pinu na adresu. Třikrát jsem volal třikrát se omluvili a třikrát nic neposlali. Nakonec poslali pouze sms kterou celí problém vrátili na začátek.
Takovou neschopnost a chování nehodlám dále protahovat. Založím učet u jiné banky a za ty peníze co jsem poslal ne tento učet proškolte své zaměstnance aby se to neopakovalo u dalšího vašeho klienta kterého předem lituji že se rozhodl založit učet u vás
S pozdravem Kletečka
Omluva a vrácení částky na učet
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud se nejedná o zjevný exces. O ten v tomto případě dle našeho názoru nešlo, a podnikatel by tak měl splnit, k čemu se skrze svého zaměstnance zavázal.
Vzhledem k tomu, že se společnost Raiffeisenbank a.s. rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu, tímto případ uzavíráme. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.