Společnost


Raiffeisenbank a.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54279Za 6týdnu tahanice o pin ke kartě bezuspěšně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2021, před 3 lety

Tomáš Kletečka

Znění stížnosti

Před 6 týdny jsem založil učet pro svou dceru
Po týdnu přišla karta a pin měl přijít do inter. Bank.
Při přihlašování dcery do inter. Bank. Stále píšete že momentálně není možné se přihlásit
Zkoušel jsem to mnohokrát a zkoušeli jsme to i osobně na pobočce a stále oznamujete učet je momentálně nedostupný. Třikrát jsem volal do Raiffeisenbank kde mi ochotně přislíbili zaslání pinu na adresu. Třikrát jsem volal třikrát se omluvili a třikrát nic neposlali. Nakonec poslali pouze sms kterou celí problém vrátili na začátek.
Takovou neschopnost a chování nehodlám dále protahovat. Založím učet u jiné banky a za ty peníze co jsem poslal ne tento učet proškolte své zaměstnance aby se to neopakovalo u dalšího vašeho klienta kterého předem lituji že se rozhodl založit učet u vás
S pozdravem Kletečka


Požadované řešení

Omluva a vrácení částky na učet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 10:09, před 3 lety

Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud se nejedná o zjevný exces. O ten v tomto případě dle našeho názoru nešlo, a podnikatel by tak měl splnit, k čemu se skrze svého zaměstnance zavázal.

Vzhledem k tomu, že se společnost Raiffeisenbank a.s. rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu, tímto případ uzavíráme. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.