Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#5429Nevstřícnost a neochota k zákazníkovi ; Klamání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2015, před 10 lety

Jakub Tomek

Znění stížnosti

Dobrý den. Jmenuji se Jakub Tomek a chtěl bych podat stížnost na personál v Kauflandu Orlová. Dnes jsem čekal na pokladně v tomto Kauflandu přes 5 minut a na cedulích a v novinách Kaufland propaguje,že pokud čekám déle než uvedených 5 minut mám právo si nárokovat 30 korunovou poukázku. Proto jsem tedy přešel na informace a nárokoval si tuto poukázku. Jakmile jsem si ji začal nárokovat přiběhla nějaká asi výše postavená paní a začala na mě zvyšovat tón, že co si to dovoluji, že jsem moc mladý na to, abych si mohl tuto poukázku nárokovat a že mi na informacích nemají v žádném případě nic vydávat. Na informacích mi řekli, že bohužel a poslali mě pryč. Byl jsem tam já 15 letý s 18 letou přítelkyní a oba nás výše uvedená arogantni paní poslala pryč s tím,že nám nic nedá. Velice mě Kaufland zklamal a ještě více přístup k zákazníkovi dané paní. :(


Požadované řešení

Vysvětlení, popř. Prošetření důvodu chování dané osoby. Postih. Větší vstřícnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2015 15:47, před 10 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Nikde není přesně stanoveno, jak by se zaměstnanci měli k zákazníkům chovat. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud společnost nabízí tuto výhodu pro své zákazníky, je její dobrou vizitkou stanovení tranparentních podmínek a jejich dodržování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2015 08:54, před 10 lety

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.1.2015 09:14, před 10 lety


Jakub Tomek

Prosim reaguji přímo na daného zaměstnance vaší společnosti a tak bych chtěl slyšet vyjádření daného zaměstnance, popř. Jeho nadřízeného a né dostat od "někoho" kontakt na vaší infolinku. Zabýval se ve vaší společnosti (Kaufland) vůbec někdo touto stížností?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 16:34, před 10 lety

Reakce společností jsou založeny na principu dobrovolnosti. Cílem služby VašeStížnosti.cz je mimo jiné zprostředkovat kontakt mezi spornými stranami. Má-li společnost zavedený vlastní systém řešení stížností, doporučujeme spotřebiteli, aby jej s odkazem na znění stížnosti využil a informoval nás o výsledném řešení stížnosti ze strany společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2015 15:00, před 10 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Vaši reakci.

Rádi bychom se Vaším podnětem dále zabývali, a to standardním způsobem společnosti Kaufland. Proto bychom Vás rádi požádali o kontaktování Zákaznického oddělení Kaufland na výše uvedených kontaktech. Děkujeme za pochopení.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:48, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že nám spotřebitel nesdělil, zda a jakým způsobem byla stížnost vyřešena, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.