Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den. Jmenuji se Jakub Tomek a chtěl bych podat stížnost na personál v Kauflandu Orlová. Dnes jsem čekal na pokladně v tomto Kauflandu přes 5 minut a na cedulích a v novinách Kaufland propaguje,že pokud čekám déle než uvedených 5 minut mám právo si nárokovat 30 korunovou poukázku. Proto jsem tedy přešel na informace a nárokoval si tuto poukázku. Jakmile jsem si ji začal nárokovat přiběhla nějaká asi výše postavená paní a začala na mě zvyšovat tón, že co si to dovoluji, že jsem moc mladý na to, abych si mohl tuto poukázku nárokovat a že mi na informacích nemají v žádném případě nic vydávat. Na informacích mi řekli, že bohužel a poslali mě pryč. Byl jsem tam já 15 letý s 18 letou přítelkyní a oba nás výše uvedená arogantni paní poslala pryč s tím,že nám nic nedá. Velice mě Kaufland zklamal a ještě více přístup k zákazníkovi dané paní. :(
Vysvětlení, popř. Prošetření důvodu chování dané osoby. Postih. Větší vstřícnost.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Nikde není přesně stanoveno, jak by se zaměstnanci měli k zákazníkům chovat. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud společnost nabízí tuto výhodu pro své zákazníky, je její dobrou vizitkou stanovení tranparentních podmínek a jejich dodržování.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Prosim reaguji přímo na daného zaměstnance vaší společnosti a tak bych chtěl slyšet vyjádření daného zaměstnance, popř. Jeho nadřízeného a né dostat od "někoho" kontakt na vaší infolinku. Zabýval se ve vaší společnosti (Kaufland) vůbec někdo touto stížností?
Reakce společností jsou založeny na principu dobrovolnosti. Cílem služby VašeStížnosti.cz je mimo jiné zprostředkovat kontakt mezi spornými stranami. Má-li společnost zavedený vlastní systém řešení stížností, doporučujeme spotřebiteli, aby jej s odkazem na znění stížnosti využil a informoval nás o výsledném řešení stížnosti ze strany společnosti.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši reakci.
Rádi bychom se Vaším podnětem dále zabývali, a to standardním způsobem společnosti Kaufland. Proto bychom Vás rádi požádali o kontaktování Zákaznického oddělení Kaufland na výše uvedených kontaktech. Děkujeme za pochopení.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Vzhledem k tomu, že nám spotřebitel nesdělil, zda a jakým způsobem byla stížnost vyřešena, jsme nuceni stížnost uzavřít.