Společnost


Group Core Germany

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54293Špatně dodané zboží, následně obchod vůbec nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2021, před 3 lety

Monika Milnerová

Znění stížnosti

Také jsem se napálila. Objednala jsem relaxační polštář pro psa 778 Kč 31.10, následně přišli rukavice v malém balíčku cca za 50 Kč, obrátila jsem se na obchod, kde napsali, že se omlouvají a posílají zakoupené zboží. Nyní už obchod vůbec nereaguje na má maily.
Konverzace níže:
Monika Milnerová
8. 12. 2021 12:15 (před 2 dny)
komu: Group


Dobrý den, prosím o odpověď.
Děkuji. Milnerová


---------- Forwarded message ---------
Od: Monika Milnerová
Date: ne 5. 12. 2021 v 22:51
Subject: Re:
To: Group Core


Dobrý den, balicek stále nedorazil. Prosím o vrácení částky zpět na účet.
Milnerová
Dobrý den, balicek stále nedorazil. Prosím o vrácení částky zpět na účet.
Milnerová

Dne pá 12. 11. 2021 9:03 uživatel Monika Milnerová napsal:


Dobrý den, velice děkuji za odpověď.
A doufám, že bude už vše v pořádku.
S pozdravem
Milnerová

pá 12. 11. 2021 v 5:28 odesílatel Group Core napsal:
Dobrý den,
Této chyby litujeme a omlouváme se, výrobek vám co nejdříve zašleme znovu a obdržené rukavice si můžete ponechat.


Produkt

Relaxační polštář pro psa


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2021 18:36, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 14:55, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.