Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Také jsem se napálila. Objednala jsem relaxační polštář pro psa 778 Kč 31.10, následně přišli rukavice v malém balíčku cca za 50 Kč, obrátila jsem se na obchod, kde napsali, že se omlouvají a posílají zakoupené zboží. Nyní už obchod vůbec nereaguje na má maily.
Konverzace níže:
Monika Milnerová
8. 12. 2021 12:15 (před 2 dny)
komu: Group
Dobrý den, prosím o odpověď.
Děkuji. Milnerová
---------- Forwarded message ---------
Od: Monika Milnerová
Date: ne 5. 12. 2021 v 22:51
Subject: Re:
To: Group Core
Dobrý den, balicek stále nedorazil. Prosím o vrácení částky zpět na účet.
Milnerová
Dobrý den, balicek stále nedorazil. Prosím o vrácení částky zpět na účet.
Milnerová
Dne pá 12. 11. 2021 9:03 uživatel Monika Milnerová
Dobrý den, velice děkuji za odpověď.
A doufám, že bude už vše v pořádku.
S pozdravem
Milnerová
pá 12. 11. 2021 v 5:28 odesílatel Group Core
Dobrý den,
Této chyby litujeme a omlouváme se, výrobek vám co nejdříve zašleme znovu a obdržené rukavice si můžete ponechat.
Relaxační polštář pro psa
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.