Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#54296Podvodné jednání obchodního zástupce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2021, před 3 lety

Viet Duc Le

Znění stížnosti

U o2 jsme měli do září pouze internet s tím nebyl nikdy problém. V září mi končila smlouva, na 5 telefonních čísel u vodafone, tak jsem se zeptal na cenu u o2. Kdybych věděl, co mě bude čekat s O2, tak bych zůstal u zlatého vodafonu.

Pan obchodní zástupce mi zavolal a přes telefon mi sdělil ceny:

NEO Modré: 376,71Kč
Free+ Modrý: 236,71Kč

S těmito cenami jsem souhlasil a byli důvod k přechodu.

Pro jistotu jsem si toto nechal potvrdit mailem, protože ve smlouvě tyto částky nebyly. Pan obchodní zástupce mi tvrdil, že k částkám dojde skrze kredity a že se nemusím bát. Smlouvu jsem tedy podepsal. První vyúčtování bylo v pořádku. Druhé vyúčtování vyšlo skoro 2x tolik a další vyúčtování za listopad bylo ještě vyšší. Již při prvním vyúčtování jsem podával reklamaci (18.11.), stále v řešení z důvodu 30 denní lhůty. Obchodní zástupce mi tedy jednou volal, že vše napraví a ceny budou platit. Do dnešního dne se vyhýbá telefonům a smskám.

Trvání reklamace brzdí naše podnikání. V současné době máme 7 telefonnů a 3 internety. Již v listopadu jsme chtěli přidat 2 telefonní čísla, ale už na takové dotazy neodpovídal. V případě, že 18.12 se situace nevyřeší, přecházíme s celou firmou k vodafonu.

Celé vedení společnosti považuje celou situaci za podvodnou činnost.

Jako velké pozitivum bereme jednání paní specialistky Urbancové, která se nám snaží pomoci s reklamací.


Produkt

O2 Tarify


Požadované řešení

Zajištění slíbených cen a nového obchodního zástupce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2021 14:04, před 3 lety

Podle § 430 odst. 2 podnikatele zavazuje jednání (nejen) jeho zaměstnanců, jestliže třetí osoba (v tomto případě spotřebitel) jednala v dobré víře. Výjimkou by byl zjevný exces zaměstnance.

Vzhledem k tomu, že byl spotřebiteli nabídnut určitý tarif a on ho přijal, je podnikatel přijetím této nabídky vázán a je tedy povinen svůj závazek dodržet. V případě, že si podnikatel ve vyúčtování požaduje větší částky, než jaké byly původně domluveny, může spotřebitel proti vyúčtování podat reklamaci. Reklamaci je možno podat nejpozději do 2 měsíců od doručení vyúčtování. Podnikatel je povinen o reklamaci rozhodnout do 1 měsíce od doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 14:12, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.