Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5430Nedodržení 30ti denní lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2015, před 10 lety

Roman Mučica

Znění stížnosti

Dobrý den, k narozeninám jsem dostal sluchátka značky Beats solo HD zakoupené u Alzy. Po 7 měsících mi praskl plastový most. Most ovšem nepraskl kvůli špatnému zacházení ale při naprosto běžném nasazování na hlavu. Vydal jsem se tedy do Alzy zboží reklamovat. U přepážky proběhlo vše vpořádku. Ze zákona mám 30ti denní lhůtu na vyřízení reklamace, ale chci se zeptat jaký je rozdíl mezi tím, když jsem zboží reklamoval nebo ho odeslal na posudek. Zaměstanec mi tvrdil, že zboží nemůžu reklamovat, že ho mohu poslat pouze na posudek. Zboží bylo reklamováno 26.11.14 a dnes 2.1.15 mi bylo zděleno, že je reklamace zamítnuta.

Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Mechanické poškození / Poškozeno nevhodným zachazením. Záruka zaniká.

Jak je to tedy s tím posudkem nebo reklamací? Protože Alza nedodržela 30ti denní lhůtu, tím pádem bych měl nárok na odstoupení od smlouvy. V dalším případě se mohu obrátit na soudního znalce a spor dál řešit, protože se nenechám ...... o 4000 Kč. Má zde vůbec nějakou váhu lidské slovo? Jasně jim řeknete, že si nandaváte sluchátka na hlavu a oni prasnou.


Produkt

Beats SOLO HD


Požadované řešení

Mé přání je, abych dostal zboží buď opravené, vyměněné, nebo vrátit peníze. Jsem ochoten věc dál řešit skrz soudního znalce a v nejhorším případě podat trestní oznámení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 17:11, před 10 lety

Prodávající nemůže omezovat uplatnění reklamace. Pokud spotřebitel uplatňuje reklamaci, je prodávající povinen reklamaci přijmout a existenci vady odborně posoudit. Institut reklamace by neměl být obcházen záváděním obdobných postupů. Buď se o vadné plnění jedná, nebo nikoli a toto přísluší posoudit prodávajícímu v rámci uplatněné reklamace.

Je tedy nutno namítnout, že se jednalo o reklamaci a požadat prodávajícího o vystavení reklamačního protokolu včetně odůvodnění zamítnutí reklamace. Znaleckým posudkem by měla být rozporována právě až zamítnutá reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 11:30, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.