Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u nás v Nuslích v ulici Táborská náš obvyklý pan pošťák dělá svou práci dobře a rád a je to také znát, ale byl zřejmě poslední týden nahrazen za jiného, který je pravý opak a nejen, že balíky nedoručuje, ani na zvonek nezazvoní, aby zjistil, zda je adresát doma, telefony nebere a každý den, kdy na zásilku doma čekáme, se k večeru SMS zprávou dozvíme, že si pro balík máme dojít na poštu, protože jsme nebyli doma zastiženi.....jedná se dnes již o čtvrtý balík v řadě, což svědčí o NEPROFESIONALITĚ vaší doručovatelské služby!!!!! V tuto chvíli to vypadá tak, že doručovatel se na adrese ani nezastaví, aby přinejmenším zazvonil na zvonek! Natož aby zavolal telefonicky (telefonní číslo je na všech mých zásilkách uvedeno)!
Za doručení na adresu je řádně zaplaceno, ale služba odvedena není a to je ŠPATNĚ!!!!! Chápu, že je předvánoční doba, ale to je každoročně a o vaše služby je každoročně v tento čas veliká poptávka, s čímž je třeba počítat a připravit se na ni. Je nefér ke klientům nechat si zaplatit za službu, ale práci neodvést.
Proto bych ráda poprosila o sjednání nápravy! Ani já jako klient nemám čas nazbyt!
Pokud se ví předem, že balík nebude možno z kapacitních důvodů doručit, neposílejte SMS o doručování! Posílejte ho jen tehdy, když víte, že ho opravdu bude možné doručit na adresu.
Doufám, že příští týden bude z vaší strany mnohem uspokojivější a profesionálnější!
Děkuji
J. Brychtová
balíčky s čísly :DR3406237136U, DR7253296641F, DR7253280496F, DR3406237136U
-doručit balíky a zásilky na adresu
Pokud se ví předem, že balík nebude možno z kapacitních důvodů doručit, neposílejte SMS o doručování! Posílejte ho jen tehdy, když víte, že ho opravdu bude možné doručit na adresu.
Pokud dáte klientovi k dispozici telefonní číslo doručovatele-pošťáka, klient by měl být schopen se dovolat a když se nedovolá, řidič by mohl alespoň zavolat zpět na číslo zmeškaného hovoru. (tak postupuje náš obvyklý pan pošťák, ten dokonce většinou volá sám telefonicky, aby se optal, zda jsme na adrese)!
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.