Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednala jsem si zásilku, kterou do ČR doručilo německé DHL, pak ji převzala Česká pošta. Sledovala jsem zásilku na stránkách dhl.de a pak i na stránkách České pošty, kde se opakovaně ovjevilo, že zásilku nebylo možné doručit, adresát nezastižen, je potřeba upřesnit adresu atp. V uváděných časech jsme byli doma, nikdo nezvonil, lístek ve schránce nebyl. Včera jsem se (na depu, kam mě odkázali na infolince) domluvila na opakovaném doručení (volala jsem celkem 2x na infolinku, 1x na depo, 1x na poštu Krakov). Čekala jsem pod domem, projela 2 auta České pošty, ale u nás nezastavila. Pak se opět objevil údaj: adresát nezastižen. Zásilka byla uložena na pobočku Prahy 8 (Krakov). Tam jsem si ji dojela vyzvednout. Pro důvodné podezření podávám stížnost, že balík nebyl vůbec doručován a údaje byly do systému vkládány smyšleně (vzhledem k faktu, že jsme vždy byli doma, zvonek máme označen, schránku také). Děkuji za vysvětlení. Klingerová
Knižní publikace z obchodu Stretta Music v hodnotě 50 euro (včetně dopravy) byla hrazena předem.
Prosím o vysvětlení, jak je možné, že na stránkach sledování zásilky uvádíte nepravdivé informace o doručování. Stalo se mi to již víckrát v minulosti, proto jsem přestala služeb České pošty využívat. Bohužel jsem v tomto případě netušila, že DHL předá balík ČP. Děkuji za vysvětlení a v ideálním případě i za snahu o nápravu. S pozdravem Magda Klingerová
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.