Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#54305Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2021, před 3 lety

Magda Klingerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednala jsem si zásilku, kterou do ČR doručilo německé DHL, pak ji převzala Česká pošta. Sledovala jsem zásilku na stránkách dhl.de a pak i na stránkách České pošty, kde se opakovaně ovjevilo, že zásilku nebylo možné doručit, adresát nezastižen, je potřeba upřesnit adresu atp. V uváděných časech jsme byli doma, nikdo nezvonil, lístek ve schránce nebyl. Včera jsem se (na depu, kam mě odkázali na infolince) domluvila na opakovaném doručení (volala jsem celkem 2x na infolinku, 1x na depo, 1x na poštu Krakov). Čekala jsem pod domem, projela 2 auta České pošty, ale u nás nezastavila. Pak se opět objevil údaj: adresát nezastižen. Zásilka byla uložena na pobočku Prahy 8 (Krakov). Tam jsem si ji dojela vyzvednout. Pro důvodné podezření podávám stížnost, že balík nebyl vůbec doručován a údaje byly do systému vkládány smyšleně (vzhledem k faktu, že jsme vždy byli doma, zvonek máme označen, schránku také). Děkuji za vysvětlení. Klingerová


Produkt

Knižní publikace z obchodu Stretta Music v hodnotě 50 euro (včetně dopravy) byla hrazena předem.


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení, jak je možné, že na stránkach sledování zásilky uvádíte nepravdivé informace o doručování. Stalo se mi to již víckrát v minulosti, proto jsem přestala služeb České pošty využívat. Bohužel jsem v tomto případě netušila, že DHL předá balík ČP. Děkuji za vysvětlení a v ideálním případě i za snahu o nápravu. S pozdravem Magda Klingerová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 08:38, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.