Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost v r.2020 neposlala na můj účet přeplatek ve výši 3293Kč,dle smlouvy č.716****,řádná faktura č.20****,datum splatnosti 9.4.2020. Dne15.9.2021 mě dali výpovědˇz důvodu nedodrženi nízkých cen pro odběratele,přeplatek ve výši 3499Kč,dle smlouvy č.716****,konečná faktura č.21500****,datum splatnosti 14.11.2021.Poslán email na eru,stejného znění,zpětně voláno poradcem eru,doporučeno napsat stížnost na čoi,zatím čekám na odpovědˇ,několikrát voláno do PaM true family tel.č.233 555 123 číslo dočasně nedostupné nelze se dovolat,společnosti poslán email bez odpovědi na email:vypovedi@123ušetři.cz.
Přeplatky poslat co nejdříve na můj účet
|
Tweet |
S ohledem na skutečnost, že spotřebitel již kontaktoval Energetický regulační úřad a již mu bylo doporučeno kontaktovat Českou obchodní inspekci, nebudeme na tyto orgány dále odkazovat.
Po kontrole obchodního a insolvenčního rejstříku jsme došli k závěru, že společnost dále existuje bez omezení (jakým by byla například insolvence, či likvidace), pouze nedokázala zajišťovat dodávky plynu a tak ukončila činnost v této oblasti.
Vzhledem k tomu, že společnost nadále existuje, je možné po ní vymáhat dlužné částky, které je povinna uhradit. Protože již spotřebitel využil možnosti obrátit se na dozorový orgán v této oblasti, jen doplníme, že podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
V případě dalších dotazů je možné se obrátit i na naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.
Dle vyjádření společnosti, které nám bylo zasláno přes e-mailovou komunikaci, byl přeplatek vrácen.
Prosíme spotřebitele o potvrzení této skutečnosti. Spotřebitel zároveň může úspěšně vyřešený spor uzavřít.
Dobrý den,ano přeplatky již byly poslány na můj účet.Děkuji za vyřízení.S pozdravem Badˇura Lubomír
S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.