Společnost


CPI BYTY, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54315Černá skládka ve sklepních prostorách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2021, před 3 lety

Jana Freiherrová

Znění stížnosti

Příbramska 2005 v České Lípě, neskutečně zaplavené sklepní prostory různým odpadem. Od krabic a polystyrenu až po starý nábytek. Nedá se projít už téměř ani ke klecim.


Požadované řešení

Odstranění na náklady nájemníků (sklepy společne pro dva vchody) + instalace makety bezpečnostních kamer proti opětovnému založení černé skládky - také rozpočítat mezi nájemníky. Výhodou bude i prevence proti vykrádání sklepů a makety jsou poměrně levná záležitost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2021 14:17, před 3 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat.

Vzhledem k tomu, že z popisu stížnosti není jasné, zda spotřebitel společnost kontaktoval, uvádíme kontakt na CPI BYTY, konkrétně na klientské centrum Česká Lípa:
tel.: 487 070 874
e-mail: infocl@cpibyty.cz
adresa: Klientské centrum Česká Lípa, Havířská 2036, 470 06 Česká Lípa

Požadované řešení záleží na dohodě spotřebitele (resp. nájemníků) se společností.

Ze zákona má pronajímatel povinnost udržovat po dobu nájmu byt ve stavu způsobilém k užívání, přesně v souladu s § 2257 odst. 1 zákona č. 89/2012, občanský zákoník.

Zjistí-li nájemník vadu, která brání obvyklému užívání bytu (ztížené využívání sklepních prostor) – oznámí nájemník vadu pronajímateli bez zbytečného odkladu (§ 2264 odst. 1 občanského zákoníku). Na nájemníkovi tak leží oznamovací povinnost. Včasné oznámení vady je takové oznámení, které nájemce učiní ihned poté, co vadu zjistil nebo zjistit mohl při řádné péči.

Pronajímatel má na druhé straně dle § 2265 občanského zákoníku povinnost odstranit vadu v přiměřené době poté, co mu nájemce vadu oznámil. Pokud pronajímatel vadu neodstraní včas a řádně, může nájemce žádat slevu na nájemném. Tuto slevu může, samozřejmě za splnění podmínky včasného oznámení vady, uplatňovat nájemce na celou dobu trvání nájmu, dokud pronajímatel vadu alespoň opožděně neopraví. Slevu je nutné po pronajímateli požadovat do 6 měsíců ode dne, kdy nájemník vadu zjistil nebo mohl zjistit.

Kromě výše uvedeného názoru je možné se informovat i ze stanoviska Veřejného ochránce práv (https://www.ochrance.cz/kontakt/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 16:56, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.