Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#54324Klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2021, před 3 lety

Romana Huňová

Znění stížnosti

Dnes 18:54 jsem nakupovala na pobočce na Jižních svazích ve Zlíně a před nákupem jsem shlédla reklamu v televizi, že 11.12.2021 je k nákupu nad 599 Kč dárek svíčka. Můj nákup činil 770 Kč a tak jsem při placení na pokladně č. 9 požádala pokladní č. 13 o dárek, ta mi zprvu řekla že už mám zaplaceno a že mi ho nevydá, že ho nevydává všem ale jen tomu kdo si o něj řekne. To mi přišlo jako nehoráznost za to mi za nákup dala tři body o které jsem ani nestála. Jsem členem Vašeho klubu ale tahle zkušenost mne opravdu netěšī a přístup pokladní už vůbec ne. Nehledě na to co inzerujete v televizi. Příště si opravdu rozmyslím kam půjdu na nákup !


Produkt

Přístup k zákazníkovi


Požadované řešení

Prošetření televizní reklamy a reálný přístup ke spotřebitelům, reklamu vnímám jako klamavou !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 11:41, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že se nejedná o zákonem regulovanou akci, řídí se podmínkami, které si určila sama společnost.

Televizní reklamu se nám nepodařilo dohledat, budeme tedy vycházet čistě z podmínek soutěže, které jsou dostupné na stránkách společnosti (zde: https://cz-billa.cz/campaign/advent/dokumenty/pravidla-advent.pdf).

Společnost v těchto podmínkách (konkrétně v bodě 2.1.2) výslovně uvádí, že pokud zákazník splní všechny podmínky (uvedené v jiných bodech) "...je pro uplatnění slevy nutné při nákupu předložit na pokladně kupon na dané Zboží..."

Z výše uvedeného důvodu se domníváme, že pochybení bylo na straně spotřebitele, který nepředložením kuponu nesplnil podmínky spotřebitelské akce "Adventní kalendář".

Jestliže se spotřebitel domnívá, že v televizní reklamě došlo ke klamání spotřebitele, může se obrátit na Českou obchodní inspekci (kontakty jsou dostupné zde: https://www.coi.cz/kontakty-inspektoraty/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 16:34, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.