Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes 18:54 jsem nakupovala na pobočce na Jižních svazích ve Zlíně a před nákupem jsem shlédla reklamu v televizi, že 11.12.2021 je k nákupu nad 599 Kč dárek svíčka. Můj nákup činil 770 Kč a tak jsem při placení na pokladně č. 9 požádala pokladní č. 13 o dárek, ta mi zprvu řekla že už mám zaplaceno a že mi ho nevydá, že ho nevydává všem ale jen tomu kdo si o něj řekne. To mi přišlo jako nehoráznost za to mi za nákup dala tři body o které jsem ani nestála. Jsem členem Vašeho klubu ale tahle zkušenost mne opravdu netěšī a přístup pokladní už vůbec ne. Nehledě na to co inzerujete v televizi. Příště si opravdu rozmyslím kam půjdu na nákup !
Přístup k zákazníkovi
Prošetření televizní reklamy a reálný přístup ke spotřebitelům, reklamu vnímám jako klamavou !
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se nejedná o zákonem regulovanou akci, řídí se podmínkami, které si určila sama společnost.
Televizní reklamu se nám nepodařilo dohledat, budeme tedy vycházet čistě z podmínek soutěže, které jsou dostupné na stránkách společnosti (zde: https://cz-billa.cz/campaign/advent/dokumenty/pravidla-advent.pdf).
Společnost v těchto podmínkách (konkrétně v bodě 2.1.2) výslovně uvádí, že pokud zákazník splní všechny podmínky (uvedené v jiných bodech) "...je pro uplatnění slevy nutné při nákupu předložit na pokladně kupon na dané Zboží..."
Z výše uvedeného důvodu se domníváme, že pochybení bylo na straně spotřebitele, který nepředložením kuponu nesplnil podmínky spotřebitelské akce "Adventní kalendář".
Jestliže se spotřebitel domnívá, že v televizní reklamě došlo ke klamání spotřebitele, může se obrátit na Českou obchodní inspekci (kontakty jsou dostupné zde: https://www.coi.cz/kontakty-inspektoraty/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.