Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#54328Odstoupení od smlouvy, žádost o okamžité vymazání všech osobních údajů, nezasílání reklam

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2021, před 3 lety

Markéta Ryšavá

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 9.12.2021 jsem u Vás objednala roční balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris zdrarma (č. obj. 2112415315).
Objednávku jsem uskutečnila v dobré víře. Bohužel na základě informací (negativních recenzí) dodatečně získaných na internetu bych chtěla od smlouvy odstoupit a požádat o ukončení obchodního vztahu i z Vaší strany.
Svou žádost jsem dnes 12.12.2021 poslala i na Váš e-mail (info@naturamed.cz).

Pokud už bylo zboží odesláno na mou adresu (což nepředpokládám, neboť od objednávky uplynul pouze 1 pracovní den), prosím zašlete mi mailem Vaše platební údaje vč. mého variabilního symbolu, úhradu za poštovné provedu. Nechci zůstat Vaší společnosti nic dlužná.
Nerada bych, pokud by balíček nedorazil a já měla za to, že jste mi jej na základě této mé žádosti neposlali a později bych se dozvěděla, že mi byl zaslán až by po mně byl nedoplatek vymáhán právně či jinak...

Žádám o zrušení objednávky a jakýchkoli obchodních vztahů s Vaší společností, zejména pak věrnostního programu, pokud byl s produktem D3 Vitasolaris zaktivován a také si nepřeju zasílání žádných reklam a nabídek.
Zároveň Vás žádám vymazaní mých osobních údajů z Vaší databáze.

Pokud již byl balíček zaslán, po předání platebních údajů mailem provedu platbu a Vás následně žádám o PÍSEMNÉ potvrzení, že vůči Vaší společností tímto nemám žádné vzniklé závazky a že došlo k výmazu mých údajů, zrušení věrnostního programu atd...

Děkuji předem za vyřízení mé žádosti i pochopení.

S pozdravem
Markéta Ryšavá


Produkt

D3 VitaSolaris - objednávka č. 2112415315


Požadované řešení

Tímto žádám o okamžité odstoupení od smlouvy, o vymazání mých údajů z databáze Vašich zákazníků.
Dále žádám o zrušení věrnostního programu a zákaznického účtu, vznikly-li mou objednávkou, vymazání mých osobních údajů a jejich neposkytování třetím stranám.
Odmítám poskytování jakýchkoliv Vašich nabídek, reklam poštou/ mailem/ telefonicky.

Pokud byl už produkt odeslán a je z mé strany třeba uhradit platbu, pošlete mi mailem veškeré platební údaje, platbu provedu. Následně prosím o PÍSEMNÉ potvrzení, že vůči Vaší společnosti nemám žádné závazky, a že došlo k výmazu mých údajů z Vaší databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2021 17:17, před 3 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2021 12:26, před 3 lety

Vážená paní Ryšavá,
Dovolte mi Vás informovat, že na základě Vašeho požadavku byla Vaše objednávka stornována a zboží Vám nebude zasláno. Zároveň bych Vás ráda informovala, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Mrzí nás, že jste takto rozhodla na základě webových recenzí, nicméně pokud v budoucnu změníte názor a budete si přát některý náš produkt vyzkoušet, neváhejte nás kontaktovat. Z naší strany se však jedná o poslední kontakt. Děkujeme a přejeme hezký den. S pozdravem NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 09:11, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 16:20, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.