Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54329Vymáhání dlužné částky bez vědomí že bych se někdy u společnosti Date4friend AG registroval.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2021, před 3 lety

Viktor Kadlčik

Znění stížnosti

Dobrý den nevím jak je to možné ale přišel mi dopis od společnosti Date4friend AG,Bahnofstr.16,CH-6300 Zug,kde mi píšou že dlužím částku ve výši 1430,02Kč, uvádí tu že sem se zaregistroval na stránkách komunite eroticka-schuzka com ale bez datumu a uživatelskeho jména nechapu kde vzali me osobní údaje a moji e-mail potom vás žádám jestli sem na těchto stránkách nějakým záhadným způsobem registrovaní tak vás tímto žádám o odstranění údajů děkuji za pochopení.


Požadované řešení

Žádám o odstranění uživatelského účtu a zrušení údajného dluhů ve výši 1430,02Kč(EUR 56,36)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 12:14, před 3 lety

K vymáhání dlužné částky:
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost, a pokusit se s nimi vyjasnit okolnosti vzniku pohledávky. V případě, že spotřebitel zjistí, že k uzavření smlouvy (registraci) nějakým způsobem došlo uvádíme následující:

Pokud jde o smlouvu o placeném "VIP členství" uzavřenou mezi spotřebitelem a společností, může spotřebitel od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu zásadně do 14 dnů od jejího uzavření (§ 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V takovém případě má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržela (s výjimkou upravenou v § 1834 občanského zákoníku).

Pokud lhůta marně uplynula, je možné vztah ukončit výpovědí. Dle obchodních podmínek společnosti je výpověď smlouvy účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení (e-mailem support@mycustomercare.ch nebo poštou). Spotřebitel je ve výpovědi povinen uvést své celé jméno, využitou seznamovací stránku, svou e-mailovou adresu použitou k registraci a své uživatelské jméno. Kromě toho může spotřebitel výpověď učinit i prostřednictvím formuláře pro ukončení smlouvy (dostupný z: https://www.ceskybdsmklub.com/pdf/cancellation.pdf).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.