Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#54335Neuznané odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2021, před 3 lety

Ladislav Homolka

Znění stížnosti

Nákup sekačky trávy - Hecht U Dobřichovic, Karlická 456 email:servis.lety@hecht.cz

Sekačka se startovací baterkou zakoupena 4.5.2019 od samého začátku nestartuje pomocí baterie.
stručně - kontrola nabíječky.
oprava startování - uznaná
oprava startování č. 2 uznaná + rady o prodlužování času nabíjení = 3x start
dále NESTARTUJE.
21.5.21.zákazník ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY- prodejcem nepřijato
19.7.21.návrh prodejce abychom uhradili opravu 2x pastorků a pojezdové podložky, námi odmítnuto.
Komunikace čítá 22 ks. listů. Chtěli jsme jen aby sekačka strtovala.


Produkt

model:HechtT5564SEX motorová sekačka s pojezdem


Požadované řešení

Jednoznačně k výše uvedenému výrobku sekačky trávy nemáme důvěru.
Od samého začátku nesplňuje tento výrobek to co reklamoval. A to, uvedení sekačky do provozu pomocí startéru a baterie.
Prodejce nás dále při nákupu neupozornil na skutečnost,že je nezbytné každý rok koupit novou startovací baterku a svíčku v ceně cca 750 Kč.
Toto už je podivné, za předpokladu desetiletého provozu dáte za tutu výstroj
7500,- a sekačka celá stojí 12490Kč,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 14:09, před 3 lety

Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Z výše uvedeného vyplývá, že je možné při opětovném vyskytnutí vady odstoupit od smlouvy, přičemž je nutné, aby podnikatel 3x uznal reklamaci stejně se projevující vady (2x + potřetí při vznesení nároku na odstoupení).

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Zákonná úprava ovšem upravuje nejkratší dobu - spotřebitel se s prodávajícím může dohodnout na delší (tentokrát již smluvní) záruce.

Jestliže u zboží smluvní záruka není, lze reklamovat jen vady, které vznikly v uvedené době - tedy do 4. 5. 2021. Pokud vada vznikla po tomto datu, pravděpodobně nebude možné požadovat uznání reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2021 17:30, před 3 lety

Dobrý den, velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit výrobek HECHT 5564 SXE, motorová sekačka s pojezdem a je nám líto, že s ním nejste spokojen. Vzhledem k uvedeným informacím ve Vaší stížnosti si dovolíme reagovat poněkud obecněji. V případě výše uvedené informace, že u dvou Vašich servisních zakázek byla záruka uznána, tak nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Výrobek odpovídá příslušným standardům EU a je schválen do prodeje. Naše společnost postupuje dle platných zákonů a obchodních podmínek veřejně přístupných na našich webových stránkách. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Zákaznický servis, HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 09:31, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 16:46, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.