Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
V letáků od 13,12,2021 jsou uvedeny ano ní pletené šaty za 199czk. Bohužel na prodejnu Albertov ani Vršovická nebylo zboží dodáno, evidentně uvádějí spotřebitele v omyl,není to poprvé. Nebyla jsem v prodejně sama, kdo toto zboží hledal, nenašel ani zástupce vedoucího. Zjistil, že není dodáno ani na jednu z výše uvedených prodejen.
Stejná situace byla již v loňském roce.
Na infolince nic nevyřeší, výmluvu se na logistiku. Úžasný přístup.
Žádám o zjednání nápravy. Děkuji.
Kozlerova
Žádám o dodání zboží z e shopu, kde se tváří, že by zboží mělo být.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, paní Kozlerová, je nám líto, že Vámi poptávané zboží nebylo na prodejnu dodáno, avšak bohužel tyto situace můžou nastat, kdy nám dodavatel výrobek nedodá. Letáky jsou tištěny dopředu a tuto skutečnost již nelze ovlivnit. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Zajimave, ze jeto jiz druhy rok
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.