Počet nahlášených stížností: | 433 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 5 |
Objednal jsem pro vnuka kVánocům antigravitační autíčko za 599,- Kč + poštovné 139,- Kč celkem tedy za 738,- Kč. Místo autíčka dorazil brousek na nože, který se prodává za 299,- Kč. Telefon uvedený na faktuře neexistuje a na emaily nikdo nereaguje. Je to podvodný interbeový obchod, který zneužívá vánoční dobu a pandemický nouzový stav. Lidi nekupujte u nich přijdete pouze o své peníze.
Vrácení peněžních prostředků
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, bohužel nevíme číslo vaší objednávky a podle uvedeného jména vás nedokážeme dohledat. Na našem emailu také neevidujeme žádný dotaz. Prosím tedy ještě jednou o napsání na info@sleevy.cz a vyřešíme s vámi uvedený problém. Bohužel se občas stane, že při expedici dojde k chybě a doručíme jiné zboží, ale určitě to není děláno cíleně. Omlouváme se za komplikace.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.