Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
-jsem slušný člověk, ale to co zažívám poslední půlrok s vaší společností mě giganticky zvedá krevní tlak. mám jasnou dohodu na výši platby, a vaši pracovníci neustále zvedají cenu, v případě že nezaplatím neuznanou cenu , tak vyhrožují odpojením. i po dohodě s vaší pí. P. na stanovení jasné ceny zase přišla fa na jinou vyšší cenu. asi tak 500x jsem zkoušel volat--NELZE se dovolat stále automat. Prosím o kontakt na někoho s kým to vyřeším, děkuji . zavolejte prosím
pevná linka , mobil a internet
dodržovat dohodu
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces.
Spotřebitel má tedy právo po prodejci požadovat to, co mu zaměstnanec prodejce slíbil [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou zaměstnance podnikatele zvýšené náklady, má podle nás právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
omlouváme se za pozdní reakci.
V rámci mobilních tarifu řady Free došlo k plánovanému ukončení. O této skutečnosti jsme všechny majitele služby informovali s předstihem. Ve vašem případě se tak stalo ve vyúčtování s vs:
5165239035 , kde je uvedena tato informace:
OZNÁMENÍ O ZMĚNĚ SMLUVNÍCH PODMÍNEK:
Počínaje dnem 16.11.2021 upravujeme u tarifů řady O2 Spolu parametry všech variant služby mobilní volání, což se týká i Vašeho tarifu O2
Spolu pro jednoho. Jde zejména o tyto změny:
1) všechny varianty mobilního volání budou umožňovat přístup k 5G síti;
2) u varianty NEO 5 Mb/s navyšujeme limit rychlosti stahování a odesílání dat na 20 Mb/s a měníme název na NEO Bronzový;
3) u varianty NEO 20 Mb/s rušíme limit rychlosti stahování a odesílání dat, snižujeme cenu o 100 Kč vč. DPH, přidáváme 300 minut na
mezinárodní volání a měníme název na NEO Stříbrný;
4) u varianty NEO 4G+ přidáváme 300 minut na mezinárodní volání, 1 GB dat v zóně TOP Svět a měníme název na NEO Zlatý;
5) u varianty NEO 4G+ Premium navyšujeme objem minut na mezinárodní volání o 400 minut, objem dat v zóně TOP Svět o 1 GB a měníme
název na NEO Platinový;
6) u varianty FREE+ 2 GB navyšujeme objem dat o 1 GB a měníme název na FREE+ Modrý;
7) u varianty FREE+ 4 GB navyšujeme objem dat o 6 GB, cenu o 50 Kč vč. DPH a měníme název na FREE+ Bronzový;
8) variantu FREE+ 7 GB nahrazujeme variantou NEO Modrý;
9) u varianty FREE+ 14 GB navyšujeme objem dat o 6 GB, cenu o 50 Kč vč. DPH a měníme název na FREE+ Stříbrný;
10) u varianty FREE+ 60 GB přidáváme 300 MB dat v zóně TOP Svět a měníme název na FREE+ Zlatý.
Pokud s těmito změnami tarifu nesouhlasíte, můžete kteroukoli službu v něm ke dni 15.11.2021 bez sankce zrušit.
Více o upravených tarifech řady O2 Spolu v ceníku základních služeb na www.o2.cz.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den
Naštěstí se mi ozvala slušná paní z O2 s kterou jsem dodatečně záležitost vyřešil .musel jsem ovšem vyrovnat i sporné částky.co by člověk neudělal aby měl klid.
Děkuji vám za ochotu k vyřešení případů
OP
Hezký den,
jsme rádi, že se podařilo situaci vyřešit k vaší spokojenosti. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz či požadavek, jsme k dispozici na info@o2guru.cz .
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Stížnost tímto uzavíráme s dosažením smíru.