Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po opetovne reklamaci se stejnym produktem stejny problem s usb konektorem .reklamace neuznana.minulou reklamaci sem resil pres vas portal a dopadlo to docela dobre :) dopadla nasledovne reklamace neuznana a tak sem si ji zaplatil,pak mi poslali poukaz s omluvou ze kdybych to neresil primo pres servis vyrobce vratili by mi nejspise plnou cenu nebo oprava tak jak ma byt.pri teto reklamaci jsem jeste do protokolu psal ze bylo reseno s p.Bockem.
tablet joyplus DM-7G, Android 4.2.2
oprava
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady prodané věci, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Pokud se v této době na věci vyskytne vada, prodávající je povinen reklamaci vyřídit řádně v souladu s nároky z vadného plnění.
V tomto případě je nutné posoudit, zda se jedná o vadu zboží nebo o vadu provedené opravy.
Dobrý den pane Frydrychu,
servis trvá na tom, že se jedná o mechanické poškození výrobku.
Toto stanovisko bohužel měnit nemůžeme a opíráme se o něj.
Pokud nesouhlasíte s vyjádřením v reklamaci, prosím o vypracování znaleckého posudku.
Omlouvám se za komplikace.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
rad bych poslal znovu produkt na reklamaci jestli to neni chyba nabijecky kdyz mam defakto stejnou vadu,nekoupil jsem u vasi spolecnosti prvni ani posledni produkt a byl bych rad kdyby tomu tak bylo dekuji Frydrych
Dobrý den pane Frydrychu,
jiná nabíječka Vám s tabletem funguje?
Děkuji.
Lukáš Boček
ted bohuzel uz ne kdyz je poskozen micro usb v tabletu ale zkousel sem napojovat konektor ktery sem zakoupil v elektru zkousel sem ho napojovat na nabijecku od tabletu a poskodil se asi po cca 40 zastrceni
Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce společnosti.