Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5435Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2015, před 10 lety

Zbyněk Frydrych

Znění stížnosti

Po opetovne reklamaci se stejnym produktem stejny problem s usb konektorem .reklamace neuznana.minulou reklamaci sem resil pres vas portal a dopadlo to docela dobre :) dopadla nasledovne reklamace neuznana a tak sem si ji zaplatil,pak mi poslali poukaz s omluvou ze kdybych to neresil primo pres servis vyrobce vratili by mi nejspise plnou cenu nebo oprava tak jak ma byt.pri teto reklamaci jsem jeste do protokolu psal ze bylo reseno s p.Bockem.


Produkt

tablet joyplus DM-7G, Android 4.2.2


Požadované řešení

oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 09:31, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady prodané věci, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Pokud se v této době na věci vyskytne vada, prodávající je povinen reklamaci vyřídit řádně v souladu s nároky z vadného plnění.

V tomto případě je nutné posoudit, zda se jedná o vadu zboží nebo o vadu provedené opravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2015 12:22, před 10 lety

Dobrý den pane Frydrychu,

servis trvá na tom, že se jedná o mechanické poškození výrobku.

Toto stanovisko bohužel měnit nemůžeme a opíráme se o něj.

Pokud nesouhlasíte s vyjádřením v reklamaci, prosím o vypracování znaleckého posudku.

Omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.1.2015 14:29, před 10 lety


Zbyněk Frydrych

rad bych poslal znovu produkt na reklamaci jestli to neni chyba nabijecky kdyz mam defakto stejnou vadu,nekoupil jsem u vasi spolecnosti prvni ani posledni produkt a byl bych rad kdyby tomu tak bylo dekuji Frydrych

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2015 14:04, před 10 lety

Dobrý den pane Frydrychu,

jiná nabíječka Vám s tabletem funguje?

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.1.2015 17:55, před 10 lety


Zbyněk Frydrych

ted bohuzel uz ne kdyz je poskozen micro usb v tabletu ale zkousel sem napojovat konektor ktery sem zakoupil v elektru zkousel sem ho napojovat na nabijecku od tabletu a poskodil se asi po cca 40 zastrceni

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 18:19, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.