Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54350Nedodání služby O2 TV za nabízenou cenu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2021, před 3 lety

Rudolf Zahradník

Znění stížnosti

U Operátora O2 Family s.r.o. mám po přihlášení do samoobsluhy nárok na O2TV za cenu nižší o 50,- Kč/měsíčně oproti standardní ceně u operátora O2. Několik dní řeším, jakým způsobem získat tuto službu za nabízenou cenu. Odpovědí O2 Family je, že předají na O2, protože O2 Family nesjednává pevné služby, ale zprostředkovávají u mateřské společnosti O2. Když mě kontaktují z O2 nabízí mi v první řadě pevný internet, tedy O2 Family ani správně neinformuje při předávání leadu. Když uvedu mou žádost, tak je mi sděleno, že takovou nabídku nemají a musím si to vyřešit u O2 Family, u O2 Family mi sdělí, že oni to neřeší, že se musím obrátit na O2. Jsem pořád zacyklený a každý se odkazuje na toho druhého. Kontaktoval jsem oba operátory několikrát, telefonicky i prostřednictvím chatu a stále jsem tam, kde jsem začal. Nikdo neví jak to má vyřešit. Na jedné straně O2 Family nabízí a na druhé O2 nemá. Jako zákazník nevím jak mám vzniklou situaci za oba operátory vyřešit. Vypadá to na chybu v procesu, ale nikdo to se mnou nechce řešit.


Produkt

Jedná se o službu O2 TV Stříbrná, která je za standardních 449,- Kč a mám nabídku na službu za 399,- Kč měsíčně


Požadované řešení

Chci zřídit novou službu O2TV Stříbrná za cenu 399,- Kč měsíčně, jak nabízí můj operátor mobilního tarifu O2 Family. Chci aby mi mateřská společnost zřídila tuto službu se slevou za využívání u O2 Family.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 12:50, před 3 lety

Pokud se společnost O2 Family s.r.o. zavázala ke zprostředkování služby za určitou cenu, je povinna svému závazku dostát. V případě, že by společnost svému závazku odmítla dostát mohlo by se z její strany jednat o nekalou praktiku v podobě klamavého konání upravenou v zákoně o ochraně spotřebitele.

V případě, že si spotřebitel myslí, že ze strany společnosti došlo k použití klamavého konání může podat podnět k České obchodní inspekci, za účelem prošetření těchto praktik.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 14:11, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.