Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Již několikrát jsme nebyli spokojeni s dovezenou objednávkou z vašeho řetězce ale nikdy jsme to neřešili.Až včera večer když jsme s mužem v OC Eden objednali na vaší pobočce 2 kyblíky z toho jeden 30 stripsů nejen že jsme čekali dlouho a poté nás ještě prodavač požádal o dalších 10 minut čekání s čímž jsme neměli sebemenší problém. Ale potom když jsme dojeli domů a kyblíky vyndali a otevřeli tak velikost všech stripsů vůbec neodpovídala jindy kupovaným stripsům.. Jeden kousek odpovídal nějakému ořezu a takové byli bohužel všechny.Ač neradi ale asi přestaneme KFC navštěvovat. Pravdová Iveta
Kyblík 30 stripsů byl kyblík ořezu.
Nevím jakým způsobem toto řešíte ale pokud nechcete mít stížnosti tohoto typu řešit by jste to měli
|
Tweet |
Úvodem bychom chtěli spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem, přičemž my jsme jen zprostředkovatelé této komunikace. Nemůžeme tak za prodávajícího vrátit peníze, nicméně společnost bude o existenci stížnosti informována.
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.