Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
S novým řádem jsem neměla problém, do té doby než jsem to viděla.
Před rokem nebo dvouma byl přidán vlak takže místo dvou jezdily dva, vlakem se mnou jezdí hrozně moc lidí a ve vlaku není dost místa lidé stojí okolo mě a padaj tam navzájem je to strašný jsem absolutně nespokojená, nechápu, že ten vlak který jezdil navíc nemohl najednou jezdit teď.
Vlak
Jezdím z Úval na Masarykovo nádraží.
Nejsem jediná, která si všimla, že dva vlaky nestačí, řešení je ještě jeden vlak.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.