Společnost


ONET DIGITAL d.o.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54365Nevrátené peniaze v zákonnej lehota

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2021, před 3 lety

René Baran

Znění stížnosti

Výzva na predajcu na uhradenie sumy v lehote piatich kalendárnych dní od doručenia tejto výzvy z dôvodu porušenia ustanovenia § 9 ods. (1) zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy č. 61*******3 uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v intenciách ktorého si nesplnil uvedenú povinnosť a márne mu uplynula 14 dňová lehota dňom 13. decembra 2021, pričom odstúpenie od zmluvy ako aj tovar bol vrátený dňa 29. 11. 2021, kedy ste si riadne prevzal.


Produkt

tričko kocky na bruchu 1ks, saunový tvarovač tela pre mužov (men shaper) 1 ks, nano sticky 2ks


Požadované řešení

Bezodkladné vrátenie peňazí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 09:20, před 3 lety

Úvodem bychom chtěli spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží především ke sporům, které se řídí českým právem. Vzhledem k tomu, že je spotřebitel podle popisu ze Slovenska (a především odkazuje na slovenský právní řád) a společnost ze Slovinska, pravděpodobně se spor českým právem řídit nebude.

Podle zmíněného § 9 odst. 1 slovenského zákona č. 102/2014 Sb., o ochraně spotřebitele jer prodávající povinen vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy do 14 dní ode dne doručení oznámení odstoupení od smlouvy. Jestliže tak neučinil, ocitá se v prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 12:31, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.