Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 3.1.2014 jsem kupovala 2 ks másla u kterého byla cena 24,90 a pro členy 23,90. Na účtence však není sleva započítána.
Jedná se o prodejnu TESCO Nový Smíchov
03.01.15 09:57:25
097890/845/00 (číslo 845 je částečně nečítelné, může jít i o 345)
číslo clubcard 634009560000646315
Helena Řasová
Na chybu upozorňuji proto, že se jedná asi o chybu v nastavení v pokladně. Jinak 2Kč by za reklamaci nestály.
|
Tweet |
Pokud se jednalo o probíhající akci, která byla určena pouze pro členy a spořebitelka se při nákupu prokázala členskou kartou, má právo na poskytnutí slevy.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.