Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#5437Nezapočítaná sleva na máslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2015, před 10 lety

Helena Řasová

Znění stížnosti

Dne 3.1.2014 jsem kupovala 2 ks másla u kterého byla cena 24,90 a pro členy 23,90. Na účtence však není sleva započítána.
Jedná se o prodejnu TESCO Nový Smíchov
03.01.15 09:57:25
097890/845/00 (číslo 845 je částečně nečítelné, může jít i o 345)
číslo clubcard 634009560000646315


Helena Řasová


Požadované řešení

Na chybu upozorňuji proto, že se jedná asi o chybu v nastavení v pokladně. Jinak 2Kč by za reklamaci nestály.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 15:32, před 10 lety

Pokud se jednalo o probíhající akci, která byla určena pouze pro členy a spořebitelka se při nákupu prokázala členskou kartou, má právo na poskytnutí slevy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 11:32, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.