Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, není poprvé co se s tímhle případem setkávám, ale dnes mi už bouchli saze. Na úseku se salámem a sýrem, prodavačka sahala na potraviny rukou na které neměla rukavici. A co se týče balení potravin do papírů je KATASTROFA! Chování prodavaček při daném úseku k zákazníkům je absolutně neslušné a nepřípustné (např. Když požádám o 20dk syru a následně dalších 20dk stejného syru - záleželo mi na tom aby to bylo zvlášť zabaleno z důvodu že sýr nelze potom odlepit,když je hned půl kila na sobě.. , hned začne prodavačka fukat, mlaskat a s dodatkem dodá , že to mám příště říct hned, protože musí jít znovu na konec úseku). Promiňte, ale kdybych chtěla i jiny sýr, salám či klobásky tak by prodavačka pro to musel zajít-LENOST! . Jak jsem již zmiňovala není to poprvé, když jsem se snažila na informacích, aby mi byla zavolána vedouci hned mě slušně řečeno odpalkovali, že vedouci nemá čas neboli není v práci. Nic méně co se týče roušky, mám pochopení, že je prodavačky mají pod nosem a sama na to nezvracim úvahu,protože to chápu. Ale když vidím, že ta dana prodavačka má den před tím rousku pod nosem a ja ji mam další den lehce pod nosem, jelikož už nemůžu dýchat, tak prodavačka začala ječet a to doslova, že si mám okamžitě nasadit roušku, že jí má taky! A to podotýkám, že prodavačka byla za pultem uzenin a syru a já jen kolem pultu procházela směrem k pokladně!! Nějaká slušnost k zakaznikovi v téhle prodejně není. Kdyby se to stalo jednou, pochopila bych, že je prodavačka unavena, jsme přece lidi, ale tohle každodenní arogantní chování je opravdu katasrtofa!! Jestli se situace nezmění, pošlu na prodejnu hygienu, určitě by Vám taky nebylo příjemné jíst potraviny (salám, sýr) kdyby na ně někdo sahal svými rukami a ještě k tomu se k Vám choval jak ho*ado. Nejsem první zákazník co si na to stěžuje, mám i fotografie které ukazují na špatně zabalený sýr či salám. Žádám o nápravu v dané prodejně. Prodavačky by se měli chovat k lidem slušně, teda pokud i zákazník je slušný! Slova jako jsou "Dobrý den a Nashledanou" absolutně neznají.
Úsek se salámy, sýry a klobásky
Náprava na prodejně Karviná Tesco tř. 17.listopadu 883/2a.
|
Tweet |
Zaměstnanci:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dodržování hygienických opatření:
V případě, že má spotřebitelka podezření na porušení hygienických standartů při práci s potravinami může se obrátit na Českou potravinářskou inspekci, nebo v případě porušení mimořádných protipandemických opatření, je možné podat podnět ke Krajské hygienické stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.