Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7. 12. 2021 mi byl odesílán balík. Tento mi byl dle sledování zásilky, kterou ovšem sledoval jen odesílatel, nepředán 10. 12. 2021 z důvodu nezastižení. Do schránky mi ovšem nikdo nevložil oznámení, že mi byl doručován balík.
Moje dotazy tedy zní:
Jak je možné, že doručovatel neoznámí písemně do schránky, kterou mám řádně označenou, že balík nedoručil?
Jak je možné, že se balík, dostane na poštu č. 10 (Olomouc - Tabulový vrch), když moje adresa spadá pod poštu ve Slavoníně (Olomouc)?
Jak si pošta může účtovat peníze za něco, co neudělá a nebo udělá takto?
Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
Gabriela Nádvorníková
Neoznámení o doručování balíku
Požaduji vysvětlení, jak má správně probíhat doručení balíčku DO RUKY a taky požaduji, abych měla záruku toho, že když mi příště bude někdo posílat balík, že ho opravdu dostanu, nebo aspoň budu informována o tom, že mi nebyl doručen a v jakém čase. Žádám, abych byla písemně vyrozuměna o postupu, jak si představuje Česká pošta sjednat nápravu.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.