Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#54375Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2021, před 3 lety

Pavel Fiala

Znění stížnosti

Dne 3.12.2021 v poštovní schránce nalezen lístek k vyzvednutí nedoručené zásilky.V sobotu 4.12. na poště zásilka nebyla, údajně z důvodu zanechání v depu. Domluveno opětné doručení v pondělí 6.12. Přesto, že na adrese neustále někdo byl, doručovatelka se neozvala. Ve středu nám na poště bylo řečeno, že doručovatelka pravděpodobně zásilku dala některému sousedovi (ce)
Ve čtvrtek 9.12. po kontaktování pošty telefonem, nám bylo slíbeno že zjistí komu doručovatelka zásilku předala a zavolají zpět, nebo se přímo ozve doručovatelka.Dnes je čtvrtek, ještě se nikdo neozval a na poštu se nedá dovolat.
Pokud se jedná o zásilku níže uvedenou, což s určitostí nemohu tvrdit ale je to jediné co jsme nedávno objednali, největší problém vidím v neúhradě složenky v zásilce přiložené.


Produkt

Pravděpodobně se jedná o doplněk stravy Vita solaris


Požadované řešení

Minimálně omluvu ze strany pošty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2021 17:25, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.