Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#54382x neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2015, před 10 lety

Václav Nykl

Znění stížnosti

Jedná se o prodejnu Electro World Ostrava-Zábřeh,tam jsme koupili mobilní tel.Samsung který po cca 13 měsících začal špatně fungovat.Např.se sám vypnul,ukazuje špatně datum a čas,nelze psát sms zprávy-nereaguje display,nelze příjmout hovor,sám odesílá zprávy,nebo je odesílá někomu jinému.Řešili jsme to i s operátorem tam nám vystavili novou sim,ale závady jsou pořád stejné.V EW nám to 2x poslali na reklamaci-vyjádření bylo že přehráli software a reklamaci zamítli-po přehrání to fungovalo cca 4 dny a opět ty samé závady.


Produkt

Samsung GT-S6802 Ace Duos


Požadované řešení

vrátit peníze,výměná zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2015 17:57, před 10 lety

Záruční doba se prodlužuje pouze o dobu oprávněné reklamace. V tuto chvíli již tedy mobilní telefon není v záruce. Řádně uplatněná práva z odpovědnosti za vady nezanikají uplynutím záruční doby a kupující se nadále může jednostranně domáhat jejich realizace, a to případně i žalobou u soudu. V soudním řízení by ale muselo být prokázáno, že vytýkaná vada byla skutečně přítomná na zboží v době uplatnění reklamace. Za důkaz může sloužit znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 16:01, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2015 15:20, před 10 lety

Vážený pane Nykl,

je nám velmi líto, že jste měl potíže s výrobkem zakoupeným u nás.

Po prozkoumání Vašeho podnětu jsem zjistila, že již v době podání podnětu byl výrobek mimo záruční dobu.
V tomto případě tedy bohužel nejsme chopni Vám jakkoliv pomoct s dořešením zamítnuté reklamace.

Je nám velmi líto, že Vám nemůžeme sdělit příznivější zprávu.

S pozdravem a poděkováním za podnět

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2015 08:52, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2015 12:10, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Jelikož služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.