Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o prodejnu Electro World Ostrava-Zábřeh,tam jsme koupili mobilní tel.Samsung který po cca 13 měsících začal špatně fungovat.Např.se sám vypnul,ukazuje špatně datum a čas,nelze psát sms zprávy-nereaguje display,nelze příjmout hovor,sám odesílá zprávy,nebo je odesílá někomu jinému.Řešili jsme to i s operátorem tam nám vystavili novou sim,ale závady jsou pořád stejné.V EW nám to 2x poslali na reklamaci-vyjádření bylo že přehráli software a reklamaci zamítli-po přehrání to fungovalo cca 4 dny a opět ty samé závady.
Samsung GT-S6802 Ace Duos
vrátit peníze,výměná zboží.
|
Tweet |
Záruční doba se prodlužuje pouze o dobu oprávněné reklamace. V tuto chvíli již tedy mobilní telefon není v záruce. Řádně uplatněná práva z odpovědnosti za vady nezanikají uplynutím záruční doby a kupující se nadále může jednostranně domáhat jejich realizace, a to případně i žalobou u soudu. V soudním řízení by ale muselo být prokázáno, že vytýkaná vada byla skutečně přítomná na zboží v době uplatnění reklamace. Za důkaz může sloužit znalecký posudek.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vážený pane Nykl,
je nám velmi líto, že jste měl potíže s výrobkem zakoupeným u nás.
Po prozkoumání Vašeho podnětu jsem zjistila, že již v době podání podnětu byl výrobek mimo záruční dobu.
V tomto případě tedy bohužel nejsme chopni Vám jakkoliv pomoct s dořešením zamítnuté reklamace.
Je nám velmi líto, že Vám nemůžeme sdělit příznivější zprávu.
S pozdravem a poděkováním za podnět
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Jelikož služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.