Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Zakoupil jsem si televizi a nehodlám být na faktuře mít nic jiného než jen televizi. Alza mi tam hodila Nehmotný produkt Výměna nevhodného dárku za poukaz do 31.1.2022 (WK612d13a). O který nemám zájem ani jsem neobjednal.
Žádal bych o vymazání této nežádané položky z faktury má to vliv na účetní!
Nehmotný produkt Výměna nevhodného dárku za poukaz do 31.1.2022 (WK612d13a)
Oprava Faktury
|
Tweet |
Uvedený "nehmotný produkt" je akcí e-shopu Alza.cz, který umožňuje zákazníkům vyměnit zboží za poukaz např. v případě nevhodného dárku. Více o službě zde: https://www.alza.cz/kompletni-podminky-akce-vymena-nevhodneho-darku.
Vzhledem k tomu, že se jedná o nehmotný a bezplatný produkt, nemělo by mít jeho uvedení na faktuře vliv na účetnictví. Přestože o tuto položku spotřebitel vysloveně nežádal, byla uvedena jak u produktu samotného, tak poté v nákupním košíku.
Jestliže spotřebitel trvá na vymazání této položky, je možné kontaktovat přímo společnost. Alza nicméně bude informována o existenci této stížnosti a bude mít možnost zareagovat i zde.
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu.
Jak je výše uvedeno, produkt: "Výměna nevhodného dárku za poukaz do 31.1.2022 (WK612d13a)" je nezplatnou službou, kterou naši zákazníci získávají jako formu benefitu v období Vánoc. Pokud máte ovšem zájem, ověřím pro Vás možnost vymazání teto služby z vystavené faktury a poté Vás budu kontaktovat na Vaši e-mailovou adresu.
S přáním krásného dne, Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
není stále vyřešená
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu. V rámci naší společnosti nadále trváme na vyjádření, které bylo z naší strany zasláno již ke dni 18.12. 2021, tedy že odstranění nehmotného produktu z faktury není možné. Jedná se o bezplatnou službu, kterou měl možnost zákazník odmítnou před odesláním objednávky.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.