Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
v letácích i u pokladen Lidl Studénka, na to bylo řečeno že můžeme využít 20% jednorázovou slevu na 1 nákup, avšak mám aplikaci Lidl, domovní prodejnu mám Studénku a žádný kupon na slevu se mi nenačetl. Otevřeli jste obchod 6. 12. v pondělí, zkoušel jsem. Ve středu jsem aplikaci odinstaloval a nainstaloval znovu, opět nic.
Volal jsem dnes na zákaznickou linku a bylo mi řečeno, že ta 20% akce skončila v neděli. To není 14 dnů a nešlo to ani minulý týden a nejde to ani teď.
Prosím o kladné vyřešení, prošetření a rád bych ještě teď, když běží těch 14 dnů co slibujete, tuto možnost využil. Prosím o kladné vyřešení.
Mgr. Zdeněk Kroutil, Studénka
Možnost získat kupón na 20% slevu
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, pane Kroutile, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, komplikace, které s uplatněním slevy nastaly, bohužel my zde nemáme možnost situaci prověřit, prosíme Vás, abyste se znovu obrátil přímo na náš zákaznický servis. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.