Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#54386Nová prodejna Studénka, kupon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2021, před 3 lety

Zdeněk Kroutil

Znění stížnosti

Dobrý den,
v letácích i u pokladen Lidl Studénka, na to bylo řečeno že můžeme využít 20% jednorázovou slevu na 1 nákup, avšak mám aplikaci Lidl, domovní prodejnu mám Studénku a žádný kupon na slevu se mi nenačetl. Otevřeli jste obchod 6. 12. v pondělí, zkoušel jsem. Ve středu jsem aplikaci odinstaloval a nainstaloval znovu, opět nic.
Volal jsem dnes na zákaznickou linku a bylo mi řečeno, že ta 20% akce skončila v neděli. To není 14 dnů a nešlo to ani minulý týden a nejde to ani teď.
Prosím o kladné vyřešení, prošetření a rád bych ještě teď, když běží těch 14 dnů co slibujete, tuto možnost využil. Prosím o kladné vyřešení.
Mgr. Zdeněk Kroutil, Studénka


Požadované řešení

Možnost získat kupón na 20% slevu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 10:34, před 3 lety

Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2021 11:22, před 3 lety

Dobrý den, pane Kroutile, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, komplikace, které s uplatněním slevy nastaly, bohužel my zde nemáme možnost situaci prověřit, prosíme Vás, abyste se znovu obrátil přímo na náš zákaznický servis. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 09:13, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 16:22, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.