Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#5439Zkažené potraviny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2015, před 10 lety

Radim Tůma

Znění stížnosti

Nevím proč to děláte, ale už musím reagovat. Zakoupil jsem u Vás celé chlazené kuře a po otevření smrdělo. Dále jsem kupoval brambory, které byly také shnilé a to ve dvou objednávkách po sobě. V další řadě rajčata, které druhý den byly naplněné vodou a dnes? Dnes jste mi zaslali zkažený zelný salát. To už si vážně děláte ..... Prý, když si nechám dovážet potraviny z tescoonline, tak že jsou vybírány jen ty nejlepší potraviny....jen samé keci a keci.....


Produkt

č.obj. 13224 - 25068


Požadované řešení

Již mi nezasílat shnilé potraviny. V dalším případě budu nucen se obrátit na ČOI.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2015 15:28, před 10 lety

Dozor nad potravinářskými výrobky vykonává zejména Státní zemědělská a potravinářská inspekce a orgány Státní veterinární správy (ohledně masa a masných výrobků), nikoli Česká obchodní inspekce. Spotřebitel může dozorovým orgánům podat podnět k provedení kontroly. Současně je možné uplatnit reklamaci vadného zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.