Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#543935 minut?!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2021, před 3 lety

Marie Wimmerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem ráno jela z Horní Branné do Hradce Králové do školy. Můj vlak měl zpoždění asi 9 minut, což by normálně znamenalo, že cestující v Trutnově urychleně prestoupí na vlak do Hradce, aby zpoždění zbytečně nepřiživovali a jede se dál. Tentokrát mi bohužel průvodčí oznámil, že vzhledem k určitým změnám, které říkají, že přípoj čeká pouze 5 minut, mi vlak ujel a já tedy nestihnu dorazit včas. Vlakem cestují poměrně často, proto vím, že pěti minutové zpoždění není nic neobvyklého a stát se může cokoliv (kupříkladu nejdou zavřít dveře vlaku, jako to bylo v tomto případě, kdy vlak z druhé strany v Horní Branné stál asi 10 minut a tím vzniklo zmíněné zpoždění.


Produkt

Sp vlak 1801 v 7.05 z Horní Branné měl zpoždění, Sp vlak 138 nečekal


Požadované řešení

Prodloužit dobu čekání vlaku na přípoj alespoň na 15 - 20 minut.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 13:23, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.