Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsem ráno jela z Horní Branné do Hradce Králové do školy. Můj vlak měl zpoždění asi 9 minut, což by normálně znamenalo, že cestující v Trutnově urychleně prestoupí na vlak do Hradce, aby zpoždění zbytečně nepřiživovali a jede se dál. Tentokrát mi bohužel průvodčí oznámil, že vzhledem k určitým změnám, které říkají, že přípoj čeká pouze 5 minut, mi vlak ujel a já tedy nestihnu dorazit včas. Vlakem cestují poměrně často, proto vím, že pěti minutové zpoždění není nic neobvyklého a stát se může cokoliv (kupříkladu nejdou zavřít dveře vlaku, jako to bylo v tomto případě, kdy vlak z druhé strany v Horní Branné stál asi 10 minut a tím vzniklo zmíněné zpoždění.
Sp vlak 1801 v 7.05 z Horní Branné měl zpoždění, Sp vlak 138 nečekal
Prodloužit dobu čekání vlaku na přípoj alespoň na 15 - 20 minut.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.