Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54395Neautorizovane platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2021, před 3 lety

Makhambet Ismukhambetov

Znění stížnosti

Aplikace Bolt a Bolt Food maji strasnou bezpecnostni diru v systemu. Jedna se o to, ze ucty v Boltu primarne propojene pres telefonni cislo, a kdyz budes chtit zmenit cislo na nove, tak to nejde. Smazat/deaktivovat ucet nebo aspon smazat vsechny karty, tak to udelat taky nemuzes.

Stalo mi to, ze pred rokem jsem ztratila svoje telefonni cislo a nemohla jsem ziskat je zpet, a proto jsem musela zakoupit nove tel. cislo. Nejak zmenit Bolt ucet se mi nepovedlo, tak jsem se odhlasila a zaregistrovala novy ucet na nove tel. cislo.

Ted na zacatku prosince dostala jsem na svuj email 4 uctenky od Boltu za objednavky, ktere jsem nedelala a ktere nemam na aktualnim Bolt uctu. Za teto objednavky mi byli strhnute penize z karty.

Jak jsem zjstila, osoba, ktera delala tyto objednavky, zakoupila moje stare telefonni cislo a beze zadneho problemu se prihlasila do Bolt uctu pres toto telefonni cislo. Tim padem ta osoba, ziskala pristupy k mym udajum jako email, adresa bydliste a hlavne pristupy k me bankovni karte.


Produkt

Objednavky na Bolt Food


Požadované řešení

Refundace penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2021 14:03, před 3 lety

Jestliže společnost žádá (případně si již strhla) platbu, musí k tomu mít prokazatelný právní důvod. Spotřebitel je v návaznosti na to povinen platit jen za zboží a služby, které si prokazatelně objednal, přičemž existenci objednávky prokazuje prodávající.

Jestliže dochází ke strhávání plateb za objednávky z čísla, které již spotřebitel nevlastní, doporučujeme neprodleně kontaktovat společnost, aby účet zablokovala a nebylo tak možné z něj vytvářet další objednávky.

Vzhledem k tomu, že pravděpodobně došlo ke zneužití osobních údajů spotřebitele, je možné kontaktovat i Policii ČR a informovat se o dalším postupu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 14:11, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.