Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
dobrý den,
dne 15.12.2021, jsem volala na linku O2. po nekonečném přepojování jsem se dočkala. Mám 93 letého dědečka, kterému neustále od o2 chodí SMS zprávy, že neuhradil 199,-je celkem logické, že jsem chtěla vědět, za co to máme platit. měl u o2 smlouvu na data, ta však ke dni 18.11.2021 zanikla a SMS zprávy chodí vesele dál. Nikdo mi ovšem není schopen říct, za co to máme platit. Prý na to nemám práva a dědeček musí ve svých 93 letech buď dojít na prodejnu nebo to řešit telefonicky(je neslyšící). všechny potřebné údaje mám. Ráda bych věděla, za co máme platit každý měsíc 199,-????? Ve finále jsem ještě obdržela SMS zprávu od o2 že mám podezřelé chování. Ano, je opravdu velmi podezřelé chtít vědět za co má můj děda něco platit, když to nevíme a je opravdu hrozně veliký problém to jeho vnučce sdělit. Když po někomu chcete peníze, asi by jste mu taky měli sdělit za co....
chci vědět za co máme platit 199 kč měsíčně, když datová smlouva již byla zrušena, případně jaké další smlouvy u Vás můj dědeček ještě má.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den,
omlouvám se, že na reakci čekáte déle, než je obvyklé.
Abychom mohli sdělit konkrétní informace, je zapotřebí, abyste byla navedená jako kontaktní osoba. Obecně pak mohu sdělit, že účtované položky naleznete přímo ve vyúčtování.
Ke zrušení služeb po podání výpovědi dochází po uplynutí výpovědní lhůty v délce 30 dní. Do data zrušení je služba standardně poskytovaná a účtovaná.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.