Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dovolená na Rhodosu neodpovídala 4* hotelu. Ihned po příjezdu jsme pokoj reklamovali, všude špína, smrad, neuklizeno, nevyměněno ložní prádlo( písek a vlasy v posteli)po předchozích hostech,použíté ručníky a chybějící toaletní potřeby. Po urgenci u delegatky a 3 hod.čekání uklizeno, ale pokoj nevyměněn. Zařízení v katastrofálním stavu, rezavá vana i lednice, prasklé prkénko na toaletě, nábytek se drolil, mravenci v pokoji,úklid-neúklid-pouze vytřená podlaha a vyměněna ručníků. Pozdější výměnu pokoje v půli pobytu jsme již odmítli. Vše zdokumentováno fotografiemi a zasláno cest.kanceláři.
Zájezd zakoupen přes internet a prostřednictvím cest.agentury Invia.
Reklamaci jsem podala, byla mi nabídnuta kompenzace 650kč, žádala jsem o přehodnocení a 10% kompenzaci(cca 3000Kč).Reklamace byla zamítnuta, jako neoprávněná.
Finanční kompenzace.
|
Tweet |
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Nezjedná-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určí, může si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. V tomto případě je nutné vypořádat se s odmítnutím jiného pokoje. Pokud tak bylo učiněno bez legitimního důvodu, nemusela by být zákazníkovi přiznána sleva za toto období.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se poskytnutí slevy soudní cestou.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.