Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#54400nefunkcni telefoni linka a nefunkcni reklamacni servic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2021, před 3 lety

Petr Sembera

Znění stížnosti

Dobry den, nejde me odeslat reklamace..pise to ze mam zadat spravny format telefonu..vse je spravne, ale nejde to odeslat.
Zakaznicky servic pretizeny..nejde se dovolat.
Jak si teda u uzasneho lidlu reklamovat zbozi..nemam poneti.
dekuji Sembera


Produkt

zbozi doslo v poskozene a prelepene krabici..spinave..krasny darek k vanocum


Požadované řešení

PROSIM ZACNETE FUNGOVAT
nejde polat mail ani se dovolat
Petr Sembera
777056941
angela22@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 10:41, před 3 lety

Společnost Lidl Česká republika v.o.s. v současné situaci (přetížení v období Vánoc) podle svých stránek upřednostňuje kontakt pomocí formuláře (dostupný zde: https://informace-pro-zakazniky.lidl.cz/SelfServiceCZ/s/contactsupport?_ga=2.21443579.1774173722.1589529377-1240863055.1566890612), přičemž není potřeba vyplňovat ani telefonní číslo a odpověď přijde spotřebiteli na email.

K reklamaci dále dodáváme, že je prodávající povinen ji vyřídit řádně a včas, přičemž "vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2021 11:26, před 3 lety

Dobrý den, pane Šembero, mrzí nás, komplikace, které při vyplnění kontaktního formuláře nastaly, prosíme Vás, abyste se obrátil na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu: hotline@lidl.cz. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 23:23, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 14:32, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.