Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes, ve 14:59 mi česká pošta dodávala zásilku přes svého doručitele.
Kurýr neměl nejspíš čas a tak se s řešením, kdo zásilku přebírá vůbec neobtěžoval, nechal ji totž hned přededvěřmi.
Zásilka byla o Váze 15kg, já mám na dvakrát zlomený kotník a moje žena je v pátém měsící těhotenství. Českou poštu jsme poprosily, aby doručili balík až k nám ke dveřím, ve smluvních podmínkách, není sice vyloženě stanovene, že dodavatel musí dodat zásilku k nám ke dveřím, ale určují, že pokud zdravotní stav příjemce nedovoluje vyzvednutí, může se domluvit s dodavatelem o způsobu doručení, což jsme udělali a slušně jsme je poprosili.
Není nejhorší, že jsme si zásilku nemohli domů doručit, ale to, že se kurýr ani neobtěžoval řešit, kdo si pro zásilku přišel.
Dodání balíku 15lg
Nečekám, že se mi pošta bude omlouvat v této chvíli to nic nezpraví, ale modlím se, aby moje stížnost pomohla službu vylepšit a tím zabránit dalším nešťastníkům užívat službu co je nekvalitní.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.