Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#5441Ochranka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2015, před 10 lety

Emil Vomáčka

Znění stížnosti

Dobrý den,jsem nucen stěžovat si na ochranku ve vaší filialce Billa Kladno Štechova,asi 40 lety muž kteremu není rozumět co říká, mluví asi ostravským dialektem je velice hrubý a vulgární, neumí se chovat k zákazníkům je velmi agresivní svoji práci vykonává nad rámec svých povinností a práv kterému umožňuje náš právní systém. Když se někdo ohradí křičí nesrozumitelnou češtinou že obchod je jeho a může si v něm dělat co chce,nepomáhají ani stížnosti k pí. vedouci,podle jejích slov si s ním neví rady...žádám Vás tímto o nápravu jinak budu muset zavolat státní policii a jistě nechcete mít takovou negativní reklamu kvůli jednomu individuu


Požadované řešení

Nezamestnavat blbce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2015 18:18, před 10 lety

Pokud se v tomto případě nejedná o konkrétní případ, ale o trvající stav, doporučujeme spotřebiteli, aby se s podnětem obrátil přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na slušném a adekvátním jednání svých zaměstnanců. Může nastat i situace, že se nejedná přímo o zaměstnance společnosti BILLA, spol. s r. o., ale o zaměstnanace společnosti, která byla společností najata k zajištění určitých činností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.