Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,jsem nucen stěžovat si na ochranku ve vaší filialce Billa Kladno Štechova,asi 40 lety muž kteremu není rozumět co říká, mluví asi ostravským dialektem je velice hrubý a vulgární, neumí se chovat k zákazníkům je velmi agresivní svoji práci vykonává nad rámec svých povinností a práv kterému umožňuje náš právní systém. Když se někdo ohradí křičí nesrozumitelnou češtinou že obchod je jeho a může si v něm dělat co chce,nepomáhají ani stížnosti k pí. vedouci,podle jejích slov si s ním neví rady...žádám Vás tímto o nápravu jinak budu muset zavolat státní policii a jistě nechcete mít takovou negativní reklamu kvůli jednomu individuu
Nezamestnavat blbce
|
Tweet |
Pokud se v tomto případě nejedná o konkrétní případ, ale o trvající stav, doporučujeme spotřebiteli, aby se s podnětem obrátil přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na slušném a adekvátním jednání svých zaměstnanců. Může nastat i situace, že se nejedná přímo o zaměstnance společnosti BILLA, spol. s r. o., ale o zaměstnanace společnosti, která byla společností najata k zajištění určitých činností.