Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#54415přechod k O2 tam a zpět

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2021, před 3 lety

Lubo Majerčík

Znění stížnosti

Dobrý den,

byl jsem věrným zákazníkem Vodafone skoro dvacet let, přišel jsem v době, kdy to byl ještě Oscar. Poté mě 4. 12. přetáhnul na lepší cenu O2. V pondělí dne 6. 12. mi volali z Vodafone s lepší nabídkou a upozorněním, že při přechodu k O2 bych musel doplatit sankci. Souhlasil jsem tedy, že u Vodafonu zůstanu, paní na telefonu říkala, že zařídí storno portace k O2 - telefonát byl nahrávaný, určitě to v systému ještě je.
Další den 7. 12. jsem dostal SMS od O2, že mě zítra vítají mezi svými klienty. Na pobočce mi říkali, že portace stornovaná nebyla a další den se stávám jejich zákazníkem, že už to teď ani nejde zrušit.
Hned jsem šel na pobočku Vodafone v Brně na Masarykovš s tím že jsme se domluvili, že mi přechod zruší, dozvěděl jsem se, že mě bude kontaktovat paní, se kterou jsem to řešil.
Ve středu 8.12. mi tato paní volala (770******), že se strašně omlouvá, náš telefonát z pondělí si přehrála, tam mi storno portace slíbila, ale už to neudělala. Že okamžite přechod k O2 zruší, sankci platit nebudu a odesílá mi novou SIM kartu. Nabídnul jsem se, že pro SIM kartu si zajdu klidně hned na pobočku, říkala, že ne, že mi ji posílá poštou.
Ani po týdnu mi SIM karta nedošla. Jsem tak bez čísla, přístupu do všech služeb, kam chodí kontrolní smsky, nemohou se mi dovolat známí, lidé z práce, jsem jak slepý. Chci např. mít v Tečce certifikát po očkování, ale ten dojde jen po kontrolní sms na číslo, které teď nemám.
Nemůžu se ani dostat do Můj Vodafone, protože stále nejsem zjevně klient.
I jsem volal včera 15. 12. zase na Vodafone, jak to vypadá s tou SIM kartou. Tam mi pan M.D. řekl, že nejsem jejich klientem a žádná SIM v řešení není. Čili nejen, že mi paní z Vodafonu nestornovala přechod k O2, ještě ani nezařídila - navzdory ujišťování - přechod zpět k Vodafonu a zaslání SIM. Pan D. mi řekl, že on to se mnou řešit nebude, že to zase musí tato paní. Bojím se, že letos už SIM nedostanu. Že ale dostanu vyúčtování od O2, jejichž služby nevyužívám a které měly být od počátku zrušeny. Jsem bez služeb a akorát mě to bude stát peníze. Díky dvojímu pochybení pracovníků Vodafone.
Jak mám prosím postupovat? Je mi už úplně jedno, jestli budu u O2 nebo Vodafone, jen potřebuji své číslo 777 *** *** a minimalizaci škody. Myslím, že jsem nijak nepochybil a vždy jednal slušně.

Děkuji, Lubo Majerčík - (dočasně 730 *** ***)


Produkt

telefonní číslo 777 *** ***


Požadované řešení

Chci bezodkladně zpátky SIM ke svému telefonnímu číslu 777 *** ***, klidně si pro ni dojdu na pobočku, každý den navíc bez ní je pro mě nákladný.
Nechci platit storno poplatek za přechod k O2, ten měl být včas zrušený, na tom jsme se domluvili.
Nechci platit za služby O2, jejich klientem jsem se vůbec neměl stát, na to jsme se domluvili.
Obtelefonovávání zákaznických linek O2, Vodafone, běhání po pobočkách mě stálo spoustu času a nervů. K ničemu takovému nemuselo dojít, kdyby pracovnice Vodafone v pondělí 6. 12. postupovala, jak slíbila, že portaci na O2 zruší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2021 13:55, před 3 lety

Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání (nejen) jeho zaměstnanců, jestliže třetí osoba (v tomto případě spotřebitel) jednala v dobré víře. Výjimkou by byl zjevný exces zaměstnance.

V případě uvedeném spotřebitelem se domníváme, že o zjevný exces nejde, tudíž je podnikatel zavázán a je povinen splnit, co jeho zaměstnanci slíbili. Dle našeho názoru by tak mělo dojít k přechodu čísla spotřebitele zpět ke společnosti Vodafone, přičemž případné sankce za nedodržení smlouvy u O2 by měly být na účet Vodafone.

Vzhledem ke zmíněným nepříjemnostem se domníváme, že vhodným nárokem spotřebitele z vadného plnění by byla přiměřená sleva a především náprava - tedy dodání nové SIM karty, která byla spotřebiteli telefonicky slíbena. Zároveň považujeme za vhodné, aby spotřebitel informoval společnost O2 se svým problémem a zamezil tak případnému účtování služeb, které nevyužije.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2021 07:19, před 3 lety

Dobrý den, pane Majerčíku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 23:22, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2022 05:36, před 3 lety


Lubo Majerčík

Reklamační oddělení se mnou nakonec vše k mé spokojenosti vyřešilo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2022 10:33, před 3 lety

Dobrý den, pane Majerčíku, jsem ráda, že se celá záležitost vyřešila. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 14:28, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.