Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
PO několika letech členství v TEsco Clubcard nikdy nedošlo k výměně "bodů" za slevové kupóny. Před cca rokem jsem navštívila Tesco v Letňanech, kde mě oslovili s tím zda mám Clubcard...Ano, ale je mi k ničemu, protože poukázky za body nechodí...
To prý napravíme, a zjistili, že prý je špatně zadaná adresa.
Vida, opraveno, v příštím zúčtovacím období Vám dorazí poukázka poštou...
No, nedorazila...
Tak jsem volala na infolinku, aha...prý je adresa error...ale už je to napravené, příště Vám dorazí poukázka...
Celé se to opakovalo ještě 2x, nyní již po čtvrté opravili špatnou adresu a můžu se těšit březnu 2022.
Nejtristnější je, že se tím nikdo nezabývá ani když uvedu, že se to opakuje a opakuje, a že nikdo nedodojde dál než k opravě adresy...
A konec...
Na maily reagují pouze slovy "už je to v pořádku, příště"...
Po telefonu říkají to samé...
Tesco Clubcard
Okamžitá "výplata" bodů
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami (https://itesco.cz/img/tescoce_cz_clubcard/upload/Vseobecni-obchodni-podminky-programu-CC.pdf).
Ve všeobecných podmínkách věrnostního programu je uvedena následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.
V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň nevznese svou reklamaci na bezplatné zákaznické lince 800 222 555 do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence, nárok na jejich získání mu zaniká. Body za nedoručené Clubcard poukázky mohou být převedeny do dalšího období na základě úspěšné reklamace zákazníka.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.