Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#54416Nevyplacené body v programu Tesco Clubcard

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2021, před 3 lety

Lenka Boháčová

Znění stížnosti

PO několika letech členství v TEsco Clubcard nikdy nedošlo k výměně "bodů" za slevové kupóny. Před cca rokem jsem navštívila Tesco v Letňanech, kde mě oslovili s tím zda mám Clubcard...Ano, ale je mi k ničemu, protože poukázky za body nechodí...
To prý napravíme, a zjistili, že prý je špatně zadaná adresa.
Vida, opraveno, v příštím zúčtovacím období Vám dorazí poukázka poštou...
No, nedorazila...
Tak jsem volala na infolinku, aha...prý je adresa error...ale už je to napravené, příště Vám dorazí poukázka...

Celé se to opakovalo ještě 2x, nyní již po čtvrté opravili špatnou adresu a můžu se těšit březnu 2022.

Nejtristnější je, že se tím nikdo nezabývá ani když uvedu, že se to opakuje a opakuje, a že nikdo nedodojde dál než k opravě adresy...
A konec...

Na maily reagují pouze slovy "už je to v pořádku, příště"...
Po telefonu říkají to samé...


Produkt

Tesco Clubcard


Požadované řešení

Okamžitá "výplata" bodů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 10:26, před 3 lety

Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami (https://itesco.cz/img/tescoce_cz_clubcard/upload/Vseobecni-obchodni-podminky-programu-CC.pdf).

Ve všeobecných podmínkách věrnostního programu je uvedena následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."

Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.

V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň nevznese svou reklamaci na bezplatné zákaznické lince 800 222 555 do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence, nárok na jejich získání mu zaniká. Body za nedoručené Clubcard poukázky mohou být převedeny do dalšího období na základě úspěšné reklamace zákazníka.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 16:05, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.