Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 16.12.2021 v 11:30 jsem slyšela jak u domu Nádražní 48, Horní Bříza zastavilo poštovní auto a poštovní doručovatelka, pouze vhodila do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky. Upozorňuji, že vedle schránky je zvonek a že zrovna byly vchodové dveře dokořán, tedy se nemůže vymluvit na to, že nebylo jak se dostat do domu.
Jako recepční sedím na vrátnici a zásilky samozřejmě přebírám, jedna z nich byla dokonce pro mě a několik jich bylo pro nájemníky, kteří jsou doma.
Ihned vzápětí jsem volala na poštu v Horní Bříze, kde mi nedokázali pomoci s tím, aby se s doručovatelkou spojili a zásilku mě přijela dát do ruky- dostala jsem pouze číslo na poštu 23, kde nikdo telefony nezvedá a ani mi nikdo nezvedal na čísle uvedeném na výzvě.
Jsem hrubě nespokojena, nemám čas jezdit si pro zásilky a proto si platím službu.
Požaduji prošetření tohoto konkrétního případu. Když tuto stížnost píši je přesně 11:50, tedy sotva 20minut po vložení výzvy do schránky
Děkuji za vyřízení mé stížnosti
Měla mi být doručena SIM karta
Řádné doručování zásilek na ubytovnu v Horní Bříze Nádražní 48.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman