Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 18.11.2021 objednaná v prodejně v Plzni na Borských polích sedací souprava včetně jejich dovozu a vynášky do bytu. Dle internetu dodací lhůta cca 6-9 týdnů, což odpovídalo 46. týdnu. Zboží i doprava zaplacena na místě. Až doma jsem zjistila, že na faktuře je dodání 49.-50. týden. Na základě dotazu přišla zpráva o předběžném termínu dodání 8.12.,což se nestalo. Volala jsem, bylo mi řečeno, že dodání bude 29.12. Dnes (16.12.) mi volali, že dodání bude v půlce ledna 2022. Jak jim mám věřit, že to tak skutečně bude. Jelikož jsme starou sedací soupravu vyhodili, nyní budeme Vánoce trávit i s rodinou asi na zemi (myslela jsem si, že dle dodací lhůty uvedené bude do Vánoc dodána). Na můj dotaz, proč se mnou nekomunikují mi bylo řečeno, že posílají průběžně zprávy, ale já žádnou nedostala.
Sedací souprava Duo Panama-látka afryka 724, doprava a vynesení do bytu, služba-bezstarostný servis
Jelikož jsem si nakoupila nábytek dle této sedací soupravy, chtěla bych jí dodat, výměna za jinou nepřipadá v úvahu. Chtěla bych obdržet finanční kompenzaci za opožděné dodání.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
záležitost je již vyřízena dodáním zboží.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
V mém původním komentáři jsem uvedla chybné datum objednání, správně je datum 18.9.2021. Sedačka naštěstí již dorazila a to 8.1.2022, tedy téměř po 4 měsících.
Dobrý den,
na základě vyjádření spotřebitelky prosím o uzavření stížnosti.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.