Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#54439Covid

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2021, před 3 lety

Martin Bronec

Znění stížnosti

Dobrý den,
posílám stížnost na Lidl Stříbro.
Nikdo zde neřeší, že si zde kráčí lidi bez respirátoru.
Nemyslím si, že by měl zákazník upozorňovat zákazníka.
Po mé stížnosti vedoucímu mi bylo řečeno, že s tím stejně nic neudělá, že to řešit nebudou....
Proč tedy u vchodu není ochranka -kontrola jako tomu bylo dřív.
Bronec Martin


Požadované řešení

Kontrola u vchodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2021 13:47, před 3 lety

Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na hygienickou stanici s podnětem k prověření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2021 17:27, před 3 lety

Dobrý den, pane Bronče, mrzí nás situace, se kterou jste se setkala v naší prodejně. Zaměstnanci nemají oprávnění vymáhat nošení ochranných prostředků, pokud však zákazník neuposlechne jejich připomínku,
mohou v krajním případně přivolat policii, která toto oprávnění již má. Poprosíme abyste tuto stížnost zaslal na náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Kolegové Vaše upozronění předají odpovědným pracovnímům prodejny. My zde na dTestu tuto možnost nemáme. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 23:21, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 14:38, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.