Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
posílám stížnost na Lidl Stříbro.
Nikdo zde neřeší, že si zde kráčí lidi bez respirátoru.
Nemyslím si, že by měl zákazník upozorňovat zákazníka.
Po mé stížnosti vedoucímu mi bylo řečeno, že s tím stejně nic neudělá, že to řešit nebudou....
Proč tedy u vchodu není ochranka -kontrola jako tomu bylo dřív.
Bronec Martin
Kontrola u vchodu.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na hygienickou stanici s podnětem k prověření.
Dobrý den, pane Bronče, mrzí nás situace, se kterou jste se setkala v naší prodejně. Zaměstnanci nemají oprávnění vymáhat nošení ochranných prostředků, pokud však zákazník neuposlechne jejich připomínku,
mohou v krajním případně přivolat policii, která toto oprávnění již má. Poprosíme abyste tuto stížnost zaslal na náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Kolegové Vaše upozronění předají odpovědným pracovnímům prodejny. My zde na dTestu tuto možnost nemáme. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.