Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržel jsem aku pilku zn. BRENCHIE, zaráží mě že u tohoto výrobku není návod v češtině a ani záruční list a příjmový doklad o zaplacení. Žádám vás o zaslání výše uvedených věcí a to na adresu viz osobní údaj. Předem děkuji za vyřízení mé stížnosti, s pozdravem Pošta Petr.
Poslat český manuál na AKU pilku zn. Brenchie, doklad o zaplacení produktu a záruční list. Tyto věci by mněl každý prodejce vědět.
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
V souladu s § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak. Povinnost má tedy prodávající výhradně tehdy, požádá-li jej o to samotný spotřebitel.
Prodávající má povinnost dodat záruční list, jestliže o něj spotřebitel požádá. K reklamaci nicméně nemusí být potřeba, pokud je reklamace uplatněna ve dvouleté lhůtě, kterou spotřebiteli zaručuje zákon. Zároveň může být záručním listem i doklad o koupi, jestliže obsahuje náležitosti záručního listu.
Dobrý den,
dle výpisu vám již byla částka vrácena. Prosíme o kontrolu. Děkujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel žádná částka mě vrácena nebyla.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.