Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54444Neetické a nekalý způsob získávání tel. čísel - náhončí levných energíí - CENTROPOL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2021, před 3 lety

Vlastimil Vaněk

Znění stížnosti

Problém bude v tom, že tohle bude v rukou nejmenované telemarketingové společnosti a nebo podřízeného překupníka, který pro Centropol pracuje. Běžný člověk nemá šanci se telefonních šmejdů dozvědět firemní údaje, protože mají nařízeno přerušit hovor.

Nyní v této těžké době s problémy které v energiích nastali tito šmejdi obvolávají jako diví. Jak je možné, že mi volal na 50 min. aktivované nové telefonní číslo, které bylo hodinu před tím koupeno v obchodě a aktivováno. Sám své číslo jsem ještě krom štítku neznal. Znamená to buď únik u hlavního operátora, nebo u virtuálního operátora, nebo daní šmejdi využívají generické vytáčení, které je v mnoha vyspělých zemích regulérním trestným činem. (nevím jak u nás). Každopádně takovýto hovor naplňuje veškeré parametry spamu. Nemluvě o chování operátorů (Ale když vemou cokoliv z ulice, není se čemu divit).
Vrchol byl, že otravují opět. Nelze se již chránit. Koupíte nové číslo a už je kompro a za chvíli bude lítat v různých překoupených databázích.


Produkt

Hovor Centropolu, neetické a nekalé získávání telefonních kontaktů.


Požadované řešení

Ať si Centropol vyškolí své poddané, tohle jednání z ních dělá viníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2021 16:22, před 3 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost přímo a bezprostředně. Pro úplnost dodáváme, že odejme-li spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobního údaje (zde tel. číslo), je společnost v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (známé jako GDPR) zásadně povinna tomuto požadavku vyhovět (viz čl. 17 GDPR).

Neučiní-li tak, může spotřebitel podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/zakladni-prirucka-k-ochrane-udaju/ds-4744/p1=4744).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 16:46, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.