Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54446Nevypravený vagón a špatná komunikace s drážním personálem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2021, před 3 lety

Eva Hrdličková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes ráno na trase HK Praha, jsem hledala mnou zakoupenou jízdenkou a místenkou vagón s číslem 367, ale bohužel bez úspěchu. Proběhla jsem po peróně tam a zpět dvakrát ne sama bylo více takových cestujících!!!,z toho se ptala i personálu. Leč takto očíslovány vagón jsem nenalezla. Sedadla jsem si tedy do jednoho z pristavenych vagónů V 6.07 tedy těsně před odjezdem. ale na dotaz průvodčího. Mi bylo sděleno, že vagony zapomněl přečíslovat no a když šel znova okolo, verze byla, že další vagony byly připojeny v HK. Tudíž až po mém nástupu do vlaku. Co takhle to ve vlaku hlásit že budou připojovány vozy s čísly,..... Protože když by takto cestovali děti, tak tam nebyl vagón kam by nastoupily. A kde měli platné jízdenky, Do doby odjezdu vlaku.takove zmatečné ráno. Vám to přijde třeba jako banalita, ale mně to po ránu nepřišlo vůbec vtipné. Technika by měla cestujícím pomáhat tak co takovéto věci hlásit a nebo poučit průvodci a další personál nádraží o tom kde jsou vagony na které prodáte jízdenky, a v čas odjezdu nebyly připojeny a nikdo vám nepodal správnou informací. Po ránu naštvaná cestující. Dík za zamyšlení ze strany cestujícího,který jede jednou za rok s ČD.


Požadované řešení

Hlásit ve vlaku údaj o tom, že budou připojovány vozy s čísly,.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2021 10:07, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.